Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '10

 
Kategori
İzmir
 

''ot'' kültürüm :)

''ot'' kültürüm :)
 

Malum, ''Çakma İzmirliyim'' :)

Haliyle Egeli de sayılmıyorum :)

Ottan çiçekten de anlamıyorum bu durumda :)

Yemek olarak yani :)

Yoksa, ayıptır söylemesi ziraat mühendisiyim :)

Daha pazardan bir demet arapsaçı, bir demet radika, bir demet bilmem ne almışlığım yoktur geldim geleli :)

Bizim köyde asma yaprağından sarma, pırasadan zeytinyağlı, maruldan salata yapılır sadece :)

Dereotu dolmaya, maydanoz salataya katılır :)

Kabağın kendisinden dolma olur, çiçeğinden bilmem :)

Bilmezdim :)

Burada gördüm bizde bahçeden yolunup atılan otların pazarda satıldığını :)

Alışmamışım, alıp da evde yemeğini yapmak gelmiyor aklıma :)

Aklım fkrim tereyağında, peynirde, ette has bir Trakyalı olarak, n'apiiim :)

Bugün de pazardan iki marul alıp geldim sadece yine :)

İnternette bakıyorum, neler neler yapıyorlar o otlardan :)

Bende ''tık'' yok daha :)

''Çakma İzmirli'' olmak böyle birşey galiba :)

''Ot gibi'' geldim, ''ot gibi'' gideceğim bu gidişle :)

Bir kap yemeğini pişirmeden üstelik :)

Yanarım yanarım, buna yanarım :)

İzmir marşı çalarlar ardımdan belkim :)

Tey tey teeeeyyyy :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..