Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '07

 
Kategori
Özel Günler
 

''Pastam kestaneli olsun''

''Pastam kestaneli olsun''
 

Haziran ayını sevmişliğimde bu sebepten olsa gerek... Evet böyle güneşli günlerin birinde, öğlen üzeri doğmuşum ben.... Hatta ebeler doktorlar, onları öğle paydosunda meşgul ettiğim için homurdanmışlar bile.

‘’Yaş otuz beş yolun yarısı’’ demiş Cahit Sıtkı Tarancı

Yolun yarısını geçeli tam bir sene olmuş....İkinci yarıdan bile bir sene bitirmişim.Zaman hiç bitmeyen fakat çok çabuk tükenen acımasız bir değer ve bizler çoğu zaman bunun farkında değiliz.

Yaşadığım ilk yarıyı şöyle bir gözümün önünden film şeridi gibi geçiriyorum.

Geçiriyorum da geçmişe dair olanları, kırlarda koşturduğum çocukluğumu, kavak yellerinin estiği gençliğimi, okul yıllarımı, iş hayatımı, sevdalarımı, sevenlerimi, sevmeyenlerimi, kazandıklarımı kaybettiklerimi, hayatımda olanları, olmayanları vs..vs...

Artılarıyla eksileriyle yaşadığım günler..İşi hesaba döktüğümde artılar çoğunlukta olduğu için, yüzümde hafif bir tebessüm oluşuyor..Minnet duyuyorum o vakit Tanrı’ ya..Kimi zaman ki serzenişlerimi gereksiz buluyorum sonrasında..

Her olayın, her dönemin ayrı ayrı birer hatırası yer etmiş hafızamda..Kimini hatırladığımda özlem, sevgi, mutluluk, sevinç hissi uyanıyor, kimileride içimi acıtıyor acımtırak bir tatta, yaşanacakmış, yaşandı diyerek..

Şimdi artık ikinci yarıdayız...Evet yarın benim doğum günüm...Kestaneli pastama üç mum yakacağım..Biri geçmişime, biri geleceğime biri de o günüm için ve arkadaşlarımla, ailemle afiyetle yiyeceğim.

Bakalım kimler hatırlayacak kimler unutacak bu günü..Hatırlayanlara kucak dolusu sevgilerimi ve teşekkürlerimi sunuyorum...Hatırlamayanlara bir şey yok:).

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..