Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '11

 
Kategori
İzmir
 

''Seçmen'' hallerim :)

''Seçmen'' hallerim :)
 

Dün seçim günüydü malum :)

Duyarlı bir vatandaş olarak sabah kalktım, elimi yüzümü yıkadım, hafiften makyajımı yaptım, doğru oy kullanmaya gittim :)

Kahvaltı bile etmeden oyumu kullanayım, huzur içinde çayımı demleyeyim istedim :)

Erken gittim sanırken baktım millet oyunu kullanmış dönüyor :)

Yol boyu kafelerde kahvaltı edenler, fırından ekmek simit alanlar, el ele tutuşmuş amcalar teyzeler, mutlu mesut yollarda :)

Apartmana muhtar adaylarının tanıtım broşürleri geliyordu bir süredir.

''Yerel seçimler de mi yapılıyor?'' diyordum kendi kendime seçim ortamına ilgisiz bir hatun kişi olaraktan :)

Sandığa gidince sordum görevlilere o zaman öğrendim mevzuyu :)

Bizim mahallenin muhtarı Hakk'ın rahmetine kavuşmuş.

Allah gani gani rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, o yüzden muhtar da seçecekmişiz mahallemize.

Ayıptır söylemesi, 3 yıldır orada oturuyorum daha muhtarlığın yerini bilmiyorum; muhtarımızı da tanımıyorum haliyle :)

İkametgah, nakil vs işlemleri artık nüfustan yapıldığı için muhtarlarla resmi ilişkilerim en alt seviyede maalesef :)

Ne muhtarı tanıyorum, ne de adayları :)

İki bayan iki erkek aday varmış.

''Nasılsa tanımıyorum, bari hanımlardan birine oyumu atayım.'' dedim kabinde :)

Ciddi ciddi ''ooo piti piti karamela sepeti'' sayımı yaparak çıkan hanım adayın isminin olduğu kağıdı zarfa koydum, attım sandığa :)

Dönüşte yolda hafif toplu, esmer, genç bir hanım kız önümde yürüyen yaşlı hanım beye oy kullanıp kullanmadıklarını soruyor ve onlara layık olmaya çalışacağını söylüyordu.

İki hanım adaydan biriydi sanırım :)

Neyse, Asansör'e binip çıktım yukarı :)

Çıkıştaki apartmanlardan birinin duvarında büyükboy afiş :)

Sarışın, genç bir hanım kız var afişte :)

İlk üç saniyede aklımdan geçenler:

- ''Asansör'deki kafede program yapacak genç sanatçılardan biri galiba.''

Asansörün çok hoş sevimli bir kafesi var, akşamları gençler sahne alıyor, güzel de program yapıyorlar.

Ne yalan söyleyeyim, o sempatik gençlerden biri sandım afişi görünce :)

Sonraki iki saniyede resmin altındaki ismi okudum :)

Oy verdiğim hanım muhtar adayının ismi :)

Karışması mümkün değil, Almilla adında kaç hanım vardır ki :)

Daha sonraki saniyelerde de resmin üzerindeki yazıyı gördüm :)

'' (...) Mahallesi muhtar adayı''

:)

Benim karamela sepetinden de onun adı çıkmıştı zati :)

Sonuç ne oldu bilmiyorum, akşam eve gidince öğrenirim komşulardan :)

Seçimimiz vatana millete, benim karamela sepeti de mahallemize hayırlı uğurlu olsun :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..