Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '14

 
Kategori
İlişkiler
 

''Sen mavi giyin ben denizi unuturum''

''Sen mavi giyin ben denizi unuturum''
 

mavi deniz seni


Akşam trafiği en az duygularım kadar karışık ve benim senin yanına gelişimdeki sabırsızlık kadar sabırsız tüm arabalar. Hava soğuk ve ben ince bordo bir ceketle üşüyorum otobüsün içinde, dışarıdan gelen o ince esintiyle. İnince de üşüyeceğim üstelik; yüreğimin üşüdüğü gibi seni her düşündüğümde... 

Şimdi hayatının hangi anına gitmek isterdin deseler, seninle dopdolu olan O seneye dönebilmek isterdim. Hani şu hem çok yakın hem de çok uzak olduğumuz yıla. 

Küçücük yüreğime sonsuz bir şeyler sığdırmaya çalışıyordum o yıl. Küçüktüm ve çok sessizdim üstelik. İçimdeki sesin dışarıda yankı bulmasına izin veremedim. Belki seni benim kadar kimse sevmedi. Belki ben de kimseyi senin kadar çok sevemeyeceğim işte bundan eminim. İnan bana, hayatta çok az şeyden eminim. İşin kötüsü en sevmediğim şey de belirsizlik. Şundan da eminim ve bu emin olma durumu belirsizlikten daha çok acıtıyor canımı. Sen beni sevmedin, sen beni zamanın hiç bir yerinde sevemedin.

Özledim, görmeyi çok istedim belki de çok istediğimdendir gerçek oldu. Ellerin bana bir el mesafesinde yakın oldu ve o zeytin gözlerin tam gözlerimin üstüne değdi. Ama ben yine de uzaktım sana. Aramızdaki görünmez duvarları yıkamadım Bu sefer duvarlar ören ben değildim. Olmayınca olmuyormuş karamsarlığına bağlayacak kadar ümitsiz olmak istemiyorum. Küçücük bir ümit görseydim o rengi mavi sayar etrafı maviye boyardım. Şairin dediği gibi sen mavi giyin ben denizi unuturdum. Olmadı belki de unutmam gereken deniz değil sensindir.

                                                                                                                    16/9/2014

                                                                                                                    Hazal Yıldız

 
Toplam blog
: 45
: 522
Kayıt tarihi
: 21.10.13
 
 

1991 doğumluyum, avukatım ama burada bulunma amacım hukukla ilgili değil. Ben yazmaya tutkunum. Y..