Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '08

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

''Sevgilim bir odun''

''Sevgilim bir odun''
 

sevgi,paylaşılırsa güzeldir.


’Sevgilim bir odun’’ diye pankart asılmış İstanbul’un bir yerine.

Ne demek oluyor şimdi bu? Sevgilisine hediye alamayan veya almayı unutan veya prensip olarak böyle senede bir hediyeleşmeye karşı olan erkek odun yerine mi konmuş yani, yada kadın. Hediye bir tek erkekten beklenmiyor değil mi? Sanki burada sadece erkeklere laf atılmış gibi. Alacağı varsa bu ilanı gören erkek, inadına almaz valla ...

Bu konuda ben ne mi düşünüyorum? Düşündüğüm şu; senede bir değil, her gün hatırlanmak güzeldir. Sabahları, sıcacık yanan sobanın yanındaki masaya hazırlanmış kahvaltı sofrası, benim için, bana verilen en güzel hediyedir. Eşimin ev işlerinde bana yardımcı olması, her konuda yükümü hafifletmesidir.

Böyle düşünmeyen sevgili veya eşleri senede bir, bir telaş alır ki sormayın gitsin! ''Hangi hediyeyi alsam mutlu olur acaba’’ diye düşünmekten günlerce beynini yer durur. Sonrasında da beğenilir, yada beğenmiş gibi yapılarak karşı tarafın duymasını istediği sözleri söylemek zorunda kalır. Birileri ''sana ne almış'' diye sorduğunda, vereceği bir cevabı vardır artık. Amanda aman sevgilisi veya eşi ona, onun çok sevdiği bir şeyi almış. Duyda inanma. Aldığının ertesi günü ona gözyaşı döktürüyorsa, ne yapayım ben o çok sevilen hediyeyi.

Ticari açıdan bakmak gerek bu olaya pompalanmış alışkanlıkların, insanda bir beklenti yaratarak alış veriş hayatını canlandırmasıdır.

Siz, yinede ''ille bir hediye almalıyım'' diyorsanız, bir önerim var size; O'na, sevginizi anlatan bir şiir yazın, yazamıyorsanız okuyun, güzel sözler söyleyin, senenin bir günü değil her gününde ''iyi ki varsın'' diyin.

Benim yaptığım gibi; İYİ Kİ VARSIN SARI’ M

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..