Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '19

 
Kategori
Güncel
 

''Şiddetle Müdahale''

Kadınlara, çocuklara, hayvanlara yapılan her türlü şiddet asla ve katha kabul edilemez! 
İyi de tüm bunlar neden hava da kalıyor? Gazete haberlerinden, Tv de spikerin kadın şiddeti haberlerinden yemin ederim gına geldi. Akıl vermek kimin ne haddine, lakin gündeme gelen her şiddet can acıtıyor! Bireyler aileyi, aile toplumu, toplum ise devleti teşkil eder. Devletimiz örneğine bol şiddete ''şiddetle müdahale'' etmelidir. Yoksa toplumumuz feci şekliyle kanı, cahiller tarafından daha çok akılıtacak! 30 Gün içinde 31 kadının öldürülmesi de ne demek! Hele bir de cinayetler kanıksanırsa!
 
Gözlemliyorum da, hayvanlara yapılan onca vahşet eziyete toplumun belki de onda biri acıdı! Vay başımıza gelenler dememek için elinizi çabuk tutup önlemini ivedilikle almalıyız. İdamsa da idam, yok öyle hapishanede yan gelip yatmak! Maktulun yaptığı telefon konuşmasında şöyleydi 
''içeri girer paşalar gibi de yatarım'' Cahil görüşlü adam, şimdi o kıza çocuğuna kim bakacak, bunu düşünmüş olsaydı zaten eski karısını öldürmezdi. 10 Yaşında ki o kızın psikolojisini düşünemiyorum yarının bir diğer nefret ile bakan yüzü olacak, tabiri caizse tüm erkeklere!
 
Bu sabah kızımla şiddetin ölüm şeklini ve dahi idam üzerine konuşurken bana; İdam neredeyse tüm ülkelerde kalktı dediğinde, ona - Peki Amerika da, bazı arap ülkelerinde o halde neden hala idam var? Demek ki idam Türkiye'ye yeniden gelebilir, hem idamın da türlü şekilleri mevcut, mesela vücuda elektrik verilebilir dediğimde bana - Türkiye ortak pazara AB'ye girmeye çalışırken! İdamı onaylamaz! 
 
Bu söylemler üzerine kalemi elime alıp sizlerle paylaşmak istedim. Hani bir tabir vardır, daha ziyade kadınlar için kurgulanan ve de Yıllar öncesinden süregelen! ''kan kusup kızılcık şerbeti içtim'' terimi! Öyleydi, ama devran devir değişti, çocuklarımızı yüksek okullara gönderiyorsak, neden? Elbette aydın refah huzurlu bir topluma sahip olmak için! Görüyorum ki, bir arpa boyu ilerlemek yerine şiddetin daniskasında kadınlarımız feci şekliyle can vermekte! 
 
Unutmadan AB'den bahsetmişken, es geçmeyeyim. Gireceğimizi 'pardon' değil de! Aslında da bizi alacağını sakın sanmayın, cilve yapıyorlar, almazlar! Pardon ise ironiydi..Bu kadar mı önemli Allah aşkına, biz bize fazlasıyla yeteriz, almasınlar. Bizim devletimiz o kadar büyük ve bereketli ki, şuan içinde yaşadığım ülke Danimarka'nın nüfusu kadar yabancıyı beslemiyor mu? Gerçi yabancıların ülkemizdeki yaşam kalitemizi düşürmedi değil, 
İstanbul'da gezerken kendimi Arap ülkesinde hissediyorum :((  Yardım elbette olmalı, ister Müslüman isterse başka bir tabi.. Amaç gittiğin ülkeye uymak, uyum sağlamaktır, ülkenin azınlığı, hem de yabancı bir ülkenin azınlığına bizler, yani Türk devleti değil!
 
Dünya ülkeleri; Top, tüfek, ateşli silahlar, atom, nükleer diye masalardan kalkmayıp birbirleriyle çetin silah ticareti yapacaklarına. Ülkelerinden atılan hakları ellerinden alınan insanları ve dahi yerle bir edilen dünyayı top yekün bir düzeltseler, ne dersiniz? Sevgi ve saygılarımla..
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..