Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '15

 
Kategori
Güncel
 

''Swinger'' Eş değiştirmeli Fuhuş

''Swinger'' Eş değiştirmeli Fuhuş
 

Alıntı


Antalya'nın adı çıkmış diyesim geldi. Adana'da ''Swinger'' denilen eş değiştirme yöntemli seks partileri, hem de evli barklı ve çoluk çömlek sahipleri!
 
Türkiye de sanki yok, yok! Bir taraftan, Gaziantep'te çöp konteynerini karıştırıp, kendi ve çocukları için yemek bulmaya çalışıp, çabalayan Suriyeli kocası ölmüş, 2 çocuklu üstü başı dökük kadını okuyup yazmayı düşünürken, dünden beri okuyup ve sinirimi hoplatan bu olayı irdelemek istedim.
 
Avrupa ve İskandinav ülkelerindeki seks anlayışı malum, ama bu tarz haberleri biz Müslümanlar okuduğumuzda, bizler 'vay be' diyorken! Adana'da ki ''Swinger'' in yanında Avrupa kendi tarzıyla sönük kaldı diyorum. Olayın vehametini benim gibi dış ülkede ikamet eden Türler'de aynı tarz düşüneceklerdir bundan, kendi adım gibi de eminim Ülkem insanının git gide ar ve namus anlayışı hızla değişiyor ki, bu çok büyük bir tehlike! Yeni neslimize nasıl da kötü örnekler, tabi ki köklü olarak düşünür isek!.
 
Aklıma o villadaki üst katta uyuyan, ve de alt katlarda faal bir şekilde ''zevki için çalışan'' Anneleri, babaları geldi! Bir zaman gelecektir ki, evlatları bir şekilde bu grup seksinden haberdar olacaklardır. Evlatlarında, ya ebeveynlere karşı nefret, büyük bir kinlenme olacaktır ve yahutta, onları kendilerine örnek alıp, modernize olacaklardır!
 
Sosyal medya, Facebook üzerinden villaya 50 çift getirilmiş, bunların birisi ise oldukça modernmiş! ( Modernlik elbette bu kendini bilmezlerin yaptıkları değildir, sadece ironik bir şekilde takılıyorum) Bu zatı muhterem koca, evli barklı ve de imam nikahlı! İmam nikahlı karısına; ''Bu partiye katılırsan seninle evleneceğim'' demiş, demiş de kendisi de başka bir kadının yatağında zevki alem etmiş!!
 
Gün geçmiyor ki, rezillikler kumkuması yaşanmasın, Temiz toplum için, herkesin şapkasını önüne koyup düşünmesi gerektiğini düşünüyorum, adam sendecilik, bizleri uçurum kenarlarına her daim getirecektir. Üzülmemek adına, kendi kendimizi irdelememiz ve ahlakımıza en iyi bir şekilde sahip çıkmamız gerektiğine, evlatlarımıza iyi örnek olmamız gerektiğine inanıyorum.  
 
Saygılarımla..
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..