Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '06

 
Kategori
İnternet
 

''Toplumsal olaylara sorunlara duyarlı bir birey''

''Toplumsal olaylara sorunlara duyarlı bir birey''
 

Merhaba;

Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde hocayım. Gazete-okur ilişkileri üzerine bir çalışma yapıyorum. Çalışmanın bir uzantısı olarak Milliyet’in blog sitesini inceliyorum. Sizin blog sayfanızı ziyaret ettim ve çevresine ilgili, toplumsal olaylara/sorunlara duyarlı bir okur/birey olduğunuzu düşündüm. Çalışmama katkıda bulunabileceğinize inanıyorum. Sizin için de uygunsa bazı soruları yanıtlar mısınız? Benimle ilgili bilgilere Gazi Ün. İletişim Fakültesi’nin resmi internet sitesi, gazi.edu.tr veya iletişim yayınları’nın sitesi iletisim.com.tr’den ulaşabilirsiniz.

Şimdiden teşekkürler.

ARŞ.GÖR. LAİKA FUNDA CANTEK ŞENOL
İletişim Fakültesi
Gazetecilik Bölümü
Basın Eko. ve İşl. ABD Öğretim Üyesi
Bir önceki hafta diğer blog arkadaşlarım gibi bende Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi hocası Sayın Dr.Funda Şenol Cantek hanımefendiden bir mail aldım.Yaptığı akademik çalışmaları için bizden katkıda bulunmamız için yardımcı olmamızı rica ediyordu.Öncelikle teşekkür ediyorum sayın hocamıza bizim hakkımızdaki tespitlerinden dolayı.

Açıkcası ben önce tedirgin oldum sanal ortamda güven sorunu ve sorular hakkında bilgim olmadığı için, ne tür ,ne ile alakalı sorular olacağı yada gerçekte böyle bir kişinin varlığının doğruluğu konularında tedirgin olmuştum..Herün sanal ortamda bir çok uygunsuz olaylar duyuyoruz okuyoruz. Funda hanımın da dediği gibi Üniversitenin resmi sitesinden araştırarak varlığına inandım.

Bu konudaki tedirginliğimi ve güvensizliğimi de hoşgörüsüne sığınarak kendisine ilettim.Sağolsun anlayışla karşılayarak açıklaycı bilgi verdi.Aramızdaki iletişimden sonra gönderdiği akademik çalışmalarına yardımcı olmak amacıyla gönderdiği soruları cevaplamaya çalıştım.Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Ben de sayın hocamıza yardımcı olmaktan büyük onur duyarak hürmetlerimi iletiyorum. Çalışmalarında da başarılar temenni ediyorum.

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..