Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE "SEMRA ABLANIZ"

http://blog.milliyet.com.tr/semra_sahin

28 Ocak '10

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

" Türk Telekom acilen telefon hattı olmaksızın internet bağlantısını sağlamalıdır "

" Türk Telekom acilen telefon hattı olmaksızın internet bağlantısını sağlamalıdır "
 

Öner Samanlı "Telekom, internet hizmeti için vatandaşı telefon aboneliğine zorlayamaz" dedi...


"Tükorder" Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Başkanı, Öner SAMANLI'nın kamuoyuna yaptığı basın açıklaması ile müjdeli haberi tüketicilerimiz adına almış sevinmiştik.

Ne yazıktır ki, 2010 yılında, esasen Telekom tarafından tamamen keyfiyetle ve hiçbir teknik gerekliliği de olmadığı halde telefon aboneliği yaptırılarak sağlanan, internet hizmetinde,

TÜKETİCİLERİMİZİN DAHA FAZLA ALDATILMASINA ve OYALANMASINA TEPKİ VERİYORUM.

Telekom, tüketicilerimizden yıllardır haksız kazanç sağlamaktadır.

Telekom büyük bedeller ödeyerek yaptığı reklamlar yerine, kaliteli ve ucuz hizmeti tüketiciye sağlasın ben çıkayım o reklamlarda bedava oynayayım.

Değerli okurlarım bakınız;

"Tükorder" Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Başkanı Öner Samanlı nelere değiniyor, sizlerin dikkatine sunuyorum.

“TÜRK TELEKOM TELEFON HATTI SATIN ALINMAKSIZIN İNTERNET HİZMETİ VERMEYE NE ZAMAN BAŞLAYACAKTIR...?

İnternette Sabit Hat Dönemi Sona Eriyor

İnternet bağlantısı için sabit telefon hattı çektirme dönemi son buluyor.

Kullanıcılar sadece internet ücreti ödeyecek.

BU HABER TÜRKİYENİN TRT 1 TELEVİZYON KANALINDA YAYINLANMIŞTIR...

Yayına Giriş: 26.12.2009 17:32:42

İŞTE HABERİN METNİ

Vatandaşlar internet bağlantısı için ayrıca telefon hattı çektirmek zorunda kalmayacak.

Türk Telekom 2010 yılında internet bağlantısı için sabit hat kullanma zorunluluğunu kaldırıyor.

Türk Telekom Genel Müdürü Paul Doany, 2010 yılında Bilgi Teknolojileri Kurumu’nun kararını beklemeden uygulamaya geçeceklerini söyledi.

2010 YILINA GELİNDİ, TELEKOMDAN HALA SES YOK

Vatandaşlar mecbur kaldıkları bu uygulama için zaman zaman tüketici mahkemelerine giderek Telekom aleyhine dava açıp kazanıyordu.

Türk Telekom ise kullanıcılardan sabit hat ücreti alma uygulamasına devam ediyordu.

Bilgi Teknolojileri Kurumu’nun devreye girmesiyle Türk Telekom 2010 yılında bu uygulamadan vazgeçecek. Ancak uygulamanın hangi ay başlayacağı malesef belli değil.

"TÜKORDER" Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Merkezimiz adına, Telekom internet sitesinde gösterilen iletişim hattı adresi olan;

iletisim@turktelekom.com.tr

Adresine gönderdiğimiz e posta ile konu hakkında Derneğimiz olarak bir açıklama yapılmasını ve Derneğimiz Genel Merkezine bilgi verilmesini talep ettik.

Ancak 11.01.2010 tarihinde yazdığımız talebimize çok geç de olsa sonunda Telekom’dan yanıt gelmiştir.

İŞTE O, TRT HABERİNDEN SONRAKİ TELEKOMUN, YANITI...

Kimden: Haklı Müşteri Hattı (iletisim@turktelekom.com.tr)
Gönderme tarihi: 15 Ocak 2010 Cuma 20:45:30
Kime: tukorder@hotmail.com

Değerli Müşterimiz,

Sabit bir telefon hattınız olmadan İnternet hizmetinden yararlanamazsınız.

Saygılarımızla.

Bu yanıttan sonra tüketicilerimizin sorumluluk alarak, aşağıdaki sorgulama e-postamızı da, alıntı yaparak Türk Telekom’a göndermelerini bekliyoruz.

Yanı sıra, vatandaşlarımızdan Türk Telekom şikayet telefon hattı olan 444 1 444 numarasından haklarını aramalarını rica ediyoruz..!

Değerli Tüketicilerimiz; "TÜKORDER" Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneğince Türk Telekomun, internet e-iletişim adresi olan,

From: iletisim@turktelekom.com.tr

Adresine aşağıdaki metni kendinize uyarlayarak göndermeniz bir yurttaş olarak hak arama sorumluluklarınız arasındadır.

Türk Telekom Genel Müdürlüğü’ne

Bundan Böyle İnternet Saglayıcı Hizmeti Almak İsteyenlerden Telefon Bağlatma Zorunluluğu

Uygulamasını Kaldırdığına Dair, Kurumsal Haber Aralık 2009 Tarihinde TRT Televizyonunda Haber Olarak

Türkiye Kamuoyuna Duyurulmuştur.

0212. XXX.XX.XX numaralı telefonum üzerinden sağlanan internet hizmetinin devamını, telefon hattımın

ise iptali ile İvedi olarak işbu E-postama yanıtın verilmesini, talep ediyorum.

İsim-Soyİsim”

Değerli Okurlar, Şayet Telekomdan Gelen Yanıt Tükorder'e Gelen Yanıt Gibi Olur İse Diyecek Başkaca Bir şey Yoktur....

O zaman “Tükorder” tarafından Yurt Genelinde yapılacak olan tepki eylemlerine katılacağız.

DÜŞÜNÜLECEK OLAN İSE TRT'DE DEMEK Kİ CİDDİ VE DOĞRU HABERLERİN ADRESİ OLMAKTAN UZAKLAŞMIŞTIR.

Bakınız, "Tükorder" Genel Başkanı Öner SAMANLI, bu hususta neler söylüyor;

"BU DURUMDA TÜRKİYE'NİN TRT RADYO VE TELEVİZYONU, TÜRKİYE HALKINDAN VERDİĞİ YANLIŞ HABER NEDENİYLE ÖZÜR MÜ DİLEYECEKTİR...?

"TÜKORDER" Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Başkanı olarak, Türkiye' nin, en güvenilir haber kaynağı olan TRT Genel Müdürü'ne de bu haber doğru ise, neden TELEKOM böyle bir uygulamanın olmadığına dair cevap vermiştir soruyoruz.

"TÜKORDER" Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Başkanı olarak, Türkiye' nin, en güvenilir haber kaynağı olan TRT Genel Müdürü'ne de bu haber doğru değil ise,

Neden TELEKOM'U böylesine zor durumda bırakacak bir haberi 72 milyon huzurunda yayına sokturdunuz,

Merak ediyor, cevap bekliyoruz.

TÜRK TELEKOM KULLANICILARI OLAN TÜRKİYE TÜKETİCİLERİ ÇANTADA KEKLİK Mİ..?

Hiçbir teknik gerekliliği olmamasına rağmen internet hizmetlerini, bir telefon bağlantısı üzerinden tesis eden,

Türk Telekom,

Türkiye Tüketicilerini çantasında keklik olarak görüyor ise,

Çok yakında yurt genelindeki yasal hak arayış eylemlerimizle, o telefonları,

TELEKOM'lar önünde parçalamayı da çok iyi biliyoruz."

DEĞERLİ OKURLARIM, SAYGIDEĞER TÜKETİCİLER

Vah hallerimize, Cem Yılmaz'lı reklamları anımsayınız, cin görüntülü bir adam sanki Telekom'un sihirbazı olmuş...

Ben de biraz seslendirmeye katkıda bulunarak diyorum ki;

Abraka dabraka,

Abraka dabraka,

Vatandaş girmiş çuvala....

UMARIM TELEKOM'UN YETKİLİ ZEVATLARI AŞAĞIDAKİ EPOSTAMA SAĞLIKLI VE DUYARLI BİR YANIT VERİRLER...

Bende sizlerle bu cevabı paylaşırım....

Önemli not:

"Filistin'e Yola Çık" Katılımcısı olarak uzunca bir süre köşemden ayrı kalmıştım. Ülkem adına orada acılı, Filistin halkı ile kucaklaşmanın sevincini sizler adına da yaşadım.

Türk İnsanının kudret ve şahsiyetini oralara taşıdık.

Türkiye'me, Türk İnsanına candan teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum....

TÜKETİCİ KÖŞESİ - SEMRA ABLANIZ

Semra Şahin

bizebilgi@hotmail.com

 
Toplam blog
: 75
: 3116
Kayıt tarihi
: 28.08.09
 
 

Tüketicileri bilinçlendirmek, haklarımızın aranmasına çözümler üretmek üzere faaliyette bulunanları ..