Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '12

 
Kategori
TV Programları
 

” Yok Böyle Dans / 2012 ” nin Üç Atlısı … ( Part: 1 – Hep Gülen ve çok konuşan Alp Kırşan & Ivana )

” Yok Böyle Dans / 2012 ” nin Üç Atlısı … ( Part: 1 – Hep Gülen ve çok konuşan Alp Kırşan & Ivana )
 

Açıkçası bu seneki yarışmalar ve şovlar, beni düşündüğümden de çok oturttu tv karşısında… Eskiden vakit darlığı yüzünden, tvnin yanından geçemezken, bu sene hep yarı şov yarı yarışma programlara kilitlendim kaldım ekranda… Bu yarışmaların başında, bir Acun Prodüksüyon yapımı olan ” Yok Böyle Dans ” ta var…

Ama gel gelelim, sene boyunca hayat koşturmacalarım yüzünden hiç bir bölümünü kaleme alıp yorumlayamamıştım… Bir baktım final gelmiş çatmış… Ben de ne olursa olsun, ne kadar geç kalmış olursam olayım, en azından finale çıkan üç harika insanı yazayım ve günah çıkarayım istedim…

Yarışmayı yazmaya en sevdiğim ve benim de en favori ismim olan Alp Kırşan & Ivana ‘dan başlamak istedim yüksek müsadelerinizle… Ne de olsa yarışmanın en çenesi düşük ama aynı zamanda da en pozitif karakteri kendisi… Onu susturabilene ya da söylediklerine cevap yetiştirebilene aşk olsun…

Yani bir felsefeci olarak, karşısında jürü üyesi sandalyesinde ben bile otursaydım, sabredemezdim onun sonu gelmez ve bitmek tükenemek bilmez ömür yediren cümlelerine… Her söze de bir yanıtı var… Kardeşim on cümlenin dokuzuna cevap verirsin de birinde susarsın, yok ne mümkün efendim, onada yetişecek…

Aslında şikayetçiymişim gibi dursam da, Alp Kırşan ‘ın bu özelliğini çok güçlü ve sempatik buluyorum… Her şeyden önce bu yaptıkları, O ‘nun ne kadar iddialı bir insan olduğunu ortya koyuyor… Bunun dışında yenilikçi ve korkusuz tavırları da, yarışmada o güne kadar denenmemiş her şeyi ondan görmeyi mümkün kılıyor…

Dansları ise ufak temek hataları dışında, oldukça derli toplu… Hangi tür dansı deniyorsa, o dansın karakteristik hareketlerini performansında son derece net izleyebiliyorsunuz… Keskin ve kıvrak hareketleriyle, rakiplerine korku salmayı da biliyor Alp Kırşan …

Sürekli gülüyor ve durmadan konuşuyor… Ama hep yapıyor bunu… Yapıyor, yapıyor, yapıyor, tam vazgeçti, bıktı, yoruldu ve bırakacak artık dediğiniz anda, sizi gafil avlayıp, yeniden başlıyor gülmeye ve konuşmaya… İzlerken insanın beyni dönüyor dansı yanında bu hareketlerine bakarken…

Eğer bu bir şov programıysa, işin o kısmını harika kıvırdığını söyleyebilirim Alp Kırşan ‘ın… Finalde de benim en büyük favorim olduğunu, altını kalın kalın çizerek belirtiyorum bir kere daha… Siz bu yazımı final sonrasında da okuyacaksınız ya, belki kazanır belki kaybeder, ama finalden de alnının akıyla çıkacağına inanıyorum Alp Kırşan‘ ın…

Çünkü hocası ve partneri Ivana Hanım, son derece disiplinli bir karakter… O‘nu dans konusunda inanılmaz sert bir üslupla sıkıştırıyor ve bu taktiğinden olabilecek en üst düzeyde verim alıyor… Ivana gibi bir hocasının olması da, Alp Kırşan ‘ ın finaldeki en büyük kozu…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/yok-boyle-dans-2012-nin-uc-atlisi-part-1-hep-gulen-ve-cok-konusan-alp-kirsan-ivana/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..