Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '06

 
Kategori
Mizah
 

+18 İspanyol mutfağı

Genç turist adam Madrid' de bir restorana gitmiş. Garsonu yanına çağırmış.

Önce çorba istiyorum. Yemek olarak ne önerirsiniz bana demiş.

Canjano efendim, çok süper bir yemektir ve Madrid' de sadece bizim lokantamızda bulunur.

Adam çorbasını içmiş, arkasınada sebze ile karışık ete benzer parçalarla bezenmiş Canjona adlı yemek gelmiş. Adam yemeği yiyip çok beğenince sormuş.

Afedersiniz bu yemek çok güzel ama içinde ne vardı pek anlayamadım. Sebzeler tamamda ete benzeyen parçalar neydi?

Efendim; bu yemek hergün Madrid arenasında güreşi kaybeden boğanın yumurtalarından yapılır.

Yemek adamın çok hoşuna gidince ikinci gün yine gelmiş. Derken üçüncü gün bir daha uğramış. Yemeğini bitirince garson yine sormuş.

- Nasıl memnun musunuz efendim?

- Memnunum da anlayamadım. Birinci ve ikinci gün biraz daha iyidi sanırım. Bugünkünün lezzeti biraz farklı, hem de yumurta parçaları biraz daha küçük.

''Efendim arenada hergün boğalar kaybetmiyor.''

 
Toplam blog
: 29
: 1354
Kayıt tarihi
: 14.07.06
 
 

İdareci olarak çalışmaktayım. AÖF iktisat bölümü 2. sınıftan özel nedenlerden dolayı ayrılmak zorund..