Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

"2009" Ne kadar dostuz...?

"2009" Ne kadar dostuz...?
 

Hokuss pokusss 2009..:))


2009” Ne kadar dostuz...?
Yeni bir yıl... Yeni bir insanla tanışmak gibi belki de... Telaşlı bir bekleyiş... Biraz mahcup biraz heyecanlı karşılarsınız...Biraz yadırgar fakat kaynaşmak istersiniz...

Yeni bir yıl... Yeni bir insanı sıfırdan hayatınıza buyur etmek gibi... Kapılarınızı biraz çekingen aralamak gibi...

Ve bu insanın tüm hayatınızı değiştireceğini umut etmek; güzellikleri size sunmak için hayatınıza geldiğine inanmak gibi... Avuçlarında size huzur sağlık aşk ve mutluluk getirdiğini düşlemek gibi...

Yeni bir yıl... Yeni bir dost eli gibi uzanır sanki size... Daha bir gün evvelinde sarmaş dolaş olduğunuz eski yılınız da eski bir dost gibi veda eder sessizce...Tıpkı daha önceki yıllarınız daha önceki dostlarınız gibi...

Yaşımız kadar dostlarımız oldu bu hayatta...Hala unutamadığım dostlarım vardı benim de... Yeni dostlarımın asla unutturamayacağı... 1996...2000...2004...ve 2007... En kadim dostlarımdı benim...1999 ve 2002 ise bana hiç iyi davranmamışlardı... Hüzün bırakıp gitmişlerdi... Diğer aradakilerle ise pek bir hesabım olmamıştı... Geldikleri gibi gittiler tabiri caizse...

Ve sizin kaçıncı bilmem ama benim tam 32. dostum 2009’um... Eski dostlarım gibi çok bir anlam yüklemeden karşıladım bu kez onu... Onun getirdikleri bir yıllık valizinde saklıydı ne de olsa... Hayatıma 365 günde serpiştirip gidecekti vakti geldiğinde...Ve ben de nasibime düşeni kayıtsız şartsız kabul edip onu ağırlayacaktım bu süre zarfında...

Üzgünüm dostum seni kuru bir “HOŞGELDİN” le karşıladım bu sene... Diğerleri gibi caf caflı sözler söyleyip, beylik laflar edip, kırmızı halılar sermek gelmedi bu kez içimden nedense...

Belki en iyi dostum sen olacaksın; belki bana sevinçler, düğünler, bebekler getireceksin... Belki huzurun ne olduğunu bana asıl sen öğreteceksin, belki de hüznü bana unutturan olacaksın... Kim bilir vaktin dolup da gittiğinde belki sana “HOŞÇA KAL” demek bana en büyük acı olacak...

Yine de bağışla n’olur ama seni kuru bir “HOŞ GELDİN” le karşılamak geldi içimden ...

“Hoş geldinnnn DOSTUM... Gir hayatıma usul usul... Ve aç valizini yavaş yavaş...”

“ 2009’un en kadim dostunuz olması dileğiyle...”

Neşeyle kalınnnnn.........:))


< neşe="" özkan="">

 
Toplam blog
: 6
: 1335
Kayıt tarihi
: 28.08.08
 
 

07.07.1977 doğumluyum... Fen ve Teknoloji Öğretmeniyim... Mesleğimin hakkını verdiğime inanıyorum.....