Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

19 Ocak '08

 
Kategori
Dünya
 

-37

-37
 

Bizim Ev: Cok sukur disarida degiliz...


Internet'te baktim. Karsla bizim bulundugumuz yerin hava sicakligi ayni. Bir farkla!... Kars iliman. Ruzgar yok. Bizim burada ruzgar neredeyse 40 Km.lere variyor!... Bicak gibi. Yakar. Kurutur. Koparir. Dondurur!...

Televizyonda ikaz ediyorlar. "Aman ha, mecbur olmadikca disari cikmayin!..."

Bizim kiz arkadasiyla disari cikti?...

Agabeyi olmaz, diyor.

Anasi;

- Ne olur oglani razi et! ... Ne olur?...

Korkulari soguk degil herhal!...

***

Aslinda bugun baska seyler yazmaya niyetliydim.

Basbakani ovecektim...

Kuzey Irak Operasyonunu cok akilli surduruyor, diye.

Ne duyalim?

Turban yine gundemde...

***

Burada bir Turk subayini "asker kacagi" diye nasil tutuklamis Amerikalilar?

Isin asli neymis?

Bizim yetkililer Amerikanin bu iddialarina karsi ne diyor?

Bunlari anlatacaktim.

Soguk bastirdi.

- 37.

Ortaligi daha da sogutup,

Sizlerinde keyfini kacirmayayim...
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..