Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
765
 

%47 Yetmedi mi?

%47 Yetmedi mi?
 

Az veren candan... çok veren maldan...


Marmara depreminden kısa bir süre sonra tarikat gösterilerinden birinde bir mürit kızımız '7, 4 yetmedi mi?' yazan bir pankart taşımıştı ellerinde. Anımsadınız değil mi?

Aradan uzunca bir zaman geçti. Artık Neo İslamcılar iktidarda bu ülkede. Öyle koalisyonla falan da değil. Söke söke, tek başlarına ve %47 gibi bir oyla iktidardalar.

Konya'da yani tarikatların cirit attığı bir şehrimizde 'Kaçak Kuran Kursu' binası çökmüş. Ne kaçak ama... Tam 20 yıllık kaçak Kuran Kursu...

Bu olay, Türkiye'nin yakın tarihinin özetidir aslında. Son yirmi yıldaki iktidarlara bir bakın! 12 Eylül'ün bu ülkeye armağanlarıdır.

Göçüğe dönelim...

Yani Türkiye'ye...

Enkazın altından çığlıklar yükseliyor...

İki tane kurtarma köpeği, biri Labrador diğeri Alman kurdu...

Bir eskavatör çalışıyor enkazı kaldırmak için, markası Volvo...

Altında canlı olan hassas noktalarda, el aletleriyle çalışıyorlar, markası Hilti...

Yaralılar hastanelere helikopterlerle ulaştırılıyorlar, helikopter: Skorsky...

13 yaşında türbanlı bir kız çocuğu anlatıyor heyecanla olayı...

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir fendir diyen adamı sevmiyorum, Humeyniyi seviyorum...

7, 4 yetmedi mi diye soran müritler buralardan çıktılar.

Ama kader... Onların da başlarına birşeyler yıkılıyor...

Ve yarın, 20 yıldır kaçak olarak çalışan bu Kuran Kursunun organizatörlerine hiç kimse hesap sormayacak!

Soramıyacak çünkü onlarla besleniyor...

Volvolarla, Hiltilerle, Skoskylerle, Avrupa kökenli köpeklerin yardımıyla çıkardıkları cesetleri Arapça dualarla süsleyip toprağa verecekler.

Tıpkı, artık %60 ı Avrupalı olmuş olan Türk finans sistemini toprağa verdikleri gibi...

Tıpkı, IMF lerle, Dünya Bankasıyla Türk ekonomisini toprağa verdikleri gibi...

Tek kullanımlık İsrail tohumlarıyla Türk çiftçisini toprağa verdikleri gibi...

1 Mayıs meydan dayaklarında, satın aldıkları sarı sendikacılarla İşçi sınıfını toprağa verdikleri gibi...

Yandaş medyayla, patronların medyasıyla bağımsız basını toprağa verdikleri gibi...

Tarikatçı hukukçularla, temel ilkeleri toprağa verdikleri gibi...

Kıbrısı, Kerküğü toprağa verdikleri gibi Güneydoğuyu da toprağa verecekler...

Toprağa verilen bunca kurbanın ardından topraktan Sevr çıkacak gerisin geri...

İnanmıyorsunuz değil mi?

İzleyin... göreceksiniz ama bu kadar rahat olamıyacaksınız o zaman...

Demek isterdim ama...

İnanın rahat olacaksınız...

Çünkü artık çocuklarınız Spederman larla büyüyor...

Kursağınıza yeteri kadar Mc Donalts girdi...

Cafeleriniz barlarınız trendleriniz var...

Mangal yapmıyorsunuz artık barbekü takılıyorsunuz...

Ne fark ederki...

Camileriniz duracak yerli yerinde...

Tıpkı İstanbul işgal edildiğinde halkı zorla namaza gönderdikleri gibi...

Hem biliyorsunuz siz... Aslında Prens Charles da gizli müslüman...

Obama da geliyor bir yandan...

Yani müslüman liberallerimiz baş tacı olacak artık...

Kesilen başların tacı...

7, 4 yetmez bize...

%47 nin yetmeyeceği gibi...

Ey Tanrı...

Sobe...

Sobe...

Sobe...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yetmedi diye düşünüyorum. Yetmemiş olduğunu önümüzdeki seçimlerde yine "o şaşmaz irade" nin teveccühünde göreceğiz hep birlikte. Üç aşağı beş yukarı. Bunun politik nedenlerinden çok sosyolojik nedenleri bir araştırma konusu bence. Bilmiyorum katılırmısınız; bu ülkede hortum olayı halktan çok olumlu not alıyor. Hiç bir yolsuzluk iddiasına halk etkin bir tepki göstermiş değil. Aklıma üstadın şiiri geliyor yine: "söylemeye dilim varmıyor ama, kabahatin büyüğü sende be kardeşim." Evet, bu noktada ikincil bir soru çıkar karşımıza. Kendiliğinden yığın ne bilsin tepki koymayı, ne verdik ki ne bekliyoruz?.. Eh, bunu diyen de haklı. Bir kilo pirinç, bir torba kömüre tav olmayın dendiğinde, "öteki onu da vermiyor" yanıtına söylenecek çok şey olmuyor. "Ya kardeşim sen neden bu bir kilo pirinç bir torba kömüre muhtaç edildin, onu sorgula" deme cesareti henüz yerleşmedi anlaşılan. Eskiden vardı ama, dar ağaçlarında, işkencehanelerde tükendi...

Birkan Can 
 07.01.2009 16:05
Cevap :
Üstad... Nazımla ilgili son yazın yayından mı kalktı? Göremedim... Gelelim bizim vatandaşlara... Ümmet ile ulus arasında sıkışıp kaldılar... Birinden birine meyletseler de bizde kurtulsak diyorum:-) Emekli olunur mu sosyalistlikten:-) Sevgiler sana...  09.01.2009 14:39
 

belki zamanla hıristiyan da oluruz. hani türbana izin verirler, pazar yerine cuma ibadet edin siz diyip, cumaları tatil yaparlar. zaten kuran ı kaç kişi okudu. incilden meselleri, bizimmiş gibi yuttururlar. imamlara da süper maaş bağlayınca. neden olmasın...

Arzu Pınar 
 13.08.2008 18:16
Cevap :
Hımmmmm:-) 'Kimbilir bu gidişin dönüşü olacak mı' Seviyorum Kiboşu... Değerli katkın için teşekkürler...  14.08.2008 19:19
 

dinle, inançla ya da inançsızlıkla alakalı olmadığını anlayan bir toplum haline gelirsek eğer, zaten bu tür cinayetler ve cahillikler de olmaz, sevgiler

Dilek Fuçucı 
 13.08.2008 9:59
Cevap :
Keşke... Sevgi ve saygımla...  14.08.2008 19:20
 

ne olacak şimdi. Suçlu bulunanlar sersetse suçlular çoğalmaz mı? Ne olacak şimdi?...

Ozlem Ozkulak 
 09.08.2008 21:53
Cevap :
'Karışık bir iş vesselam delidolu yazar kalem yazdığı da ne? Bir sürü ipe sapa gelmez kelam' :-)  10.08.2008 19:41
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 153
Toplam yorum
: 2918
Toplam mesaj
: 56
Ort. okunma sayısı
: 1454
Kayıt tarihi
: 16.09.06
 
 

Tıka basa dolu bir adam değilim. Balığı gördüysem derine inerim. Uzun süre gölgede kalamam. Okuru..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster