Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '18

 
Kategori
Özel Günler
 

#8MartDünyaKadınlarGünü

#8MartDünyaKadınlarGünü
 

Bu gün Dünya Emekçi Kadınlar günü. Tüm kadınların gününü kutlarım.

Haberleri dinliyor gazeteleri ve makaleleri okuyorum. Kadınların yaşadığı sorunlardan bahsedilerek toplumsal farkındalık sağlanmaya çalışılıyor. Bence güzel de ediyorlar.Yalnız bir eksiklik yok mu örneğin engelli çocuklarını büyüten ve engelli çocuğu olduğu için kocaları tarafından terk edilen terk edilmese de tüm yükü Annenin üzerine atılan Annelerden bahsedenler var mı bu Anneler yoksa kadından sayılmıyor mu?

Bir de engelli kadınlara yaşatılan sorunlardan bahseden var mı yoksa engelliler cinsiyetsiz mi engelli kadınların eğitim sosyal hayata katılım istihdam ve diğer sorunlarından bu gün bahsedilmeyecek mi ne oldu görmek istemediklerinizden bahsederek moralinizimi bozdum.

Bizler varız ve hayatın içindeyiz cinsiyetsiz değiliz engelliler birçok sorun yaşıyor daha doğrusu yaşatılıyor bu sorunların kaynağı da çoğu zaman biz değiliz biz engelli erkekler bir sorun yaşıyor ve yaşatılıyorsak engelli kadınlar daha çok sorunlarla mücadele ediyor. Lütfen yaşadığınız sorunları ve engelli kadınları görmezden gelmeyin.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..