Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '16

 
Kategori
Blog
 

"Acıtırım ki" isimli kitabım çıktı lütfen okuyun

"Acıtırım ki" isimli kitabım çıktı lütfen okuyun
 

Blog kategorisindeki eserlerimden derlediğim kitabım da piyasaya çıktı, dostlar!


Kâğıdın kokusu başka!


Dün akşamdan beri elimden düşmüyor, okuyor, okuyor, okuyorum ve ağzım kulaklarımda!


Yaz yaz bir yere kadar...


Ve neye yarar kitabın olmayınca!


***


Beni bu kitap işine azmettiren değerli ve de kıdemli üye Muzaffer Cellek Bey'dir efendim. Her sene bir kitap çıkarıp bana nispet yapmasa bu işe yeltenmezdim açıkçası.


Huyum kurusun, her şeye gelirim ama nispete asla!


Dün bütün mesaimi bu kitap işine vakfettim.


Seçtiğim yazıları bilgisayarın "yazdır" butonuna basarak kâğıt haline getirdim. Elle tutulur, gözle görülür tam 226 sayfa çıktı ortaya... Biraz tutkal ve kartondan bir kapak yetti de arttı bile!


"ACITIRIM Kİ" isimli kitabım tek nüsha efendim! Culduz Yayınları!


Milliyet Blog tarihinin gelmişini ve de geçmişini bir güzel irdeleyen bu kitap "sosyal medya" tarihimizde bir ilk ve her daim "kaynak" olabilecek nitelikte! Bir nevi "doktora tezi" dostlar!


Bu kitabın mali külfeti sadece 4 Euro efendim!


Kötü günler için halının altına zula ettiğim üç beş kuruşumu yayınevlerine kaptırmadığım için kârlı sayılırım.


Haa! Şimdi değerli editörümüz Başak Hanım tutar da ," Sayın Culduz, bu eseriniz bizim ilgi alanımıza giriyor, isterseniz biz değerlendirebiliriz," derse, durum değişir!


Hatırı sayılır bir "toplu ödeme" karşısında ikna olabilirim belki ama bu da yetmez.


Senelerdir yazı başına verdikleri o 50 Euro hiçbir derdime derman olmuyor!


Kafayı "paylaşmakla" bozmuş amatör üyelerin arasında ay sonunu getiremeyen bir "profesyonel" olmanın hiçbir anlamı yok!


Halep oradaysa, tek nüshadan ibaret ACITIRIM Kİ isimli kitap burada!


İkna edici tekliflere açığım efendim.


O kadar!

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..