Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Adım Övgü" dedi, msn' deki adam!!!

"Adım Övgü" dedi, msn' deki adam!!!
 

Benim adım “Övgü” diyor adam. Msn adresime nasıl sızdıysa…

“Merhaba, övgü ben, psikoloğum, İstanbul..”

Sevindim, nihayet benim arızaları düzeltecek birisi çıktı, karşıma, ”Merhaba., ben yıldız, Ordu”

“Ben Ordu’dan geldim geçende, ama oralı değilim…”

“İyi, beğendin mi buraları… Övgü, neden yavaş yazıyorsun, cümlelerin de okunmuyor.”

“Kıısss, ayol bende tam onu diyecektim. Adamım ben, (niye, erkeğim demedi acaba) adımda övgü valla bilaaa.”

Anaaaa…

Övgü=erkek…

Tuhaf duygular uyandı bende. Doğma büyüme bayanım amaaaa… bitlendim…

Hayır yani, birde Psikoloğum diyor..

Hiiii… napcam ben şimdi…

Övgü=erkek=Psikolog

Duur bakalım dedim içimden emme.. Allahım bir merak bir merak hep tv’lerde görürdüm. Şimdi kucağımda, pardon be ne kucağı, msn’de…

“Yav dedim. sen ne mezunusun?”

“…Ü. Edebiyat Fakültesi/ Psikoloji bölümü…”

“Yersen tabii yalancı” (Acep benmi cahalım) Edebiyat/Fakültesinin olsa olsa öğretmenlik bölümü olur..

Yemedim.. Sıvışmam lazım…

“Övgü’cüm, Ben korkarım, böyle sohbetlerden…”

“Anam niye korkuyorsun, adamım ben… Sanal alem değilmiyiz.. Dünya sanal değil mi, Gerçek olan tek yer var. Bir gün ona gideceğiz. Ne var tatlım korkulacak… Bak ne güzel güzel konuşuyoruz ayol..”

Hiiiiii (Valla korktum.. Acep dedim, Benim PC’nin bilgilerinimi alıyor bu i….ne, yoksa benimi sarıyor..)

“Sen yalansın şekerim…”

“Kıss niye öyle diyorsun… Bana şimdi sen açıklama borçlusun vallahi bırakmam..”

( Allahım ben ettim sen etme yarabbi) “Ben çıkıyorum övgü’cüm…. Sen başkalarıyla devam et…”

“Ayol niye kaçıyorsun vallahi bırakmam seni… Hoşlandım senden…”

“Yok, yok öyle değil, yani annem tembeh etti dee tanımadıklarınla konuşma diye, ondan (yemiştir inşallah) “

İmdat imdat….. imdaaaaaattttttttttt…. Bir daha Msn’e “Hamili Kart Yakınımdır” diyenlerin haricinde, kimseyi kabul etmeyeceğim. Nah şuraya çizdim… yoksa çizilecektim…

Meraklısına Not:msn adresi duruyor, isteyen varsa alabilir.

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..