Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '07

 
Kategori
Tiyatro
Okunma Sayısı
29245
 

"Ah Şu Gençler"

"Ah Şu Gençler"
 

Merhabalar sevgii blog okuyucuları. Bugün sizlerle Turgut Özakman'ın yazdığı "Ah Şu Gençler" oyunu hakkında konuşacağız. İsterseniz ilk önce oyundan bahsedeyim biraz."Ah Şu Gençler" tiyatro oyununun türü bir kere komedi. Oyunun amacı yeri geldiğinde büyükleri, yeri geldiğinde küçükleri eleştirmek.O kadar komik sahneler var ki gülmekten yerlere yatacaksınız.

Tiyatronun tam metni 54 sayfa.Ama her sahnesi de izlemeye değer.Tiyatro iki perdeden oluşuyor.Ve tablolardan oluşuyor.Şu andsa okulumda biz bu tiyatroyu sene sonunda okulumuza sunmayı amaçlıyoruz.Ve şu anda çalışmalarına hız kesmeden devam ediyoruz.Zaten benim "Ah Şu Gençler" oyununu bu yazımda konuk almam da ordan geliyor.

Unutmayın "Ah Şu Gençler" tiyatro oyununa mutlaka vakit bulursanız gidin."Şu Çılgın Türkler" kitabının yazarı Turgut Özakmanın kaleme aldığı bu tiyatroda çok şey bulabilirsiniz.Ne diyelim fazla söze gerek yok.İster gidin, ister gitmeyin!

SEVGİLERİMLE...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

ben esenlerde türk-isveç okulunda okuyorum 7. sınıfa gidiyorum bizde bu oyunu sahneliyoruz çok güzel eğitici öğretici bir oyun ben baba ve öğrenci rollerinde oynuyorum teşekkürler şerif can

serif can 
 29.05.2008 17:41
 

bundan iki gün önce 27 martta bu oyunu oynadık inanılmaz beğenildi , inanılmaz güzel bi seneryo tabii ki bizde çok iyi oynadık :D gecenin en iyi oyunu bzmkisi oldu :D umarım sizde iyi oynarsınız

@L@R@ 
 29.03.2008 17:04
 

bende bir tiyatrocuyum 13 yasındayım bizi izlemeye geliolar proflar ama bi secim yapamadılar ama bne büyüyünce yinede komedyen olucam

batuhan temiz 
 14.03.2008 21:46
 

merhaba ben buse 12 yasın dayım ve bu oyunu okulda oynamayı planlıyoruz bızı bı tıyatrocunun izlemesını ısterdımm

buse çiftçioglu 
 16.02.2008 15:31
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 48
Toplam yorum
: 68
Toplam mesaj
: 8
Ort. okunma sayısı
: 1928
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster