Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

17 Ağustos '08

 
Kategori
Siyaset
 

"AKP'den yüzde 10 alabiliriz!"

"AKP'den yüzde 10 alabiliriz!"
 

Ben 'Ceviz Kabugu' programini izleyemedim. Vatan Gazetesi'nin internet sitesinde okudum. Ilginc geldi. Daha dogrusu, Osman Pamukoğlu ilginc biri. Konusma sekli. Cesareti. Atilim ruhu. Pek benim bildigim 'general' subaylara benzemiyor!...

Dilekcemi yazip, basvuru@hakveesitlik.org adresine gonderdim bile...

Asagida yazilanlari Vatan Gazetesi'nden aldim. Yazinin tamamini okumak isterseniz, en altta verdigim linki tiklayabilirsiniz:

Hak ve Özgürlük Partisi Lideri Emekli Tümgeneral Osman Pamukoğlu yoğun bir şekilde izleyicilerin “muhalif güçlerle birleşin” çağrısıyla karşılaştı. İzleyiciler, Pamukoğlu’nun Tuncay Özkan ve Uğur Dündar’a teklif götürmesini, Doğu Perinçek, Yaşar Okuyan, Yaşar Nuri Öztürk, Mustafa Özbek gibi isimlerle birleşmesini istediklerini belirten iletiler gönderdiler. Hatta bunlardan bir tanesi “CHP’de birleşin. CHP Baykal’ın malı değil” çağrısında bulundu. Pamukoğlu bu çağrılara “İsteyen arzu eden gelir. Biz herkese açığız. Birleşmeye açığız. Taleplere bakıp değerlendirip inceleyeceğiz. Her partiden bize oy gelecek. AKP’den yüzde on gelebilir.”

“1923’e dönüyoruz”

“En başa 1923’e dönüyoruz. Her yere tırmanmaya hazırız” diyen Pamukoğlu’na Hulki Cevizoğlu’ndan “Ergenekon gibi bir soruşturma sürerken bunu söylemekten korkmuyor musunuz?” şeklinde bir soru geldi. Pamukoğlu’nun bu soruya yanıtı “Ben korku nedir bilmem ki? En nefret ettiğim şey korkaklıktır. Bir insanın özgür olması için cesaret lazım. Korkunun 9 tane çocuğu vardır” oldu. Pamukoğlu, Ergenekon soruşturması sürerken gözaltına alınmaktan da korkmadığını kaydetti: Emekli Tümgeneral “Benim kimseyle bağım yok ki gözaltına alınma korkusu yaşayım. Korku da cesaret de bulaşıcıdır. Hemen bulaşır” dedi.

Büyükanıt ve Gül'e eleştiri

30 Ağustos’ta görevi sona erecek olan Genelkurmay Başkanı Yaşar Büyükanıt’a emeklilik döneminde kullanması için alınan trilyonluk zırhlı araç konusuna da değinen Pamukoğlu, “sanki bin kişi elinde roketle size saldıracakmış gibi. Bu ne?” diyerek sert tepki gösterdi. Pamukoğlu yapılması gerekenin sağlam bir istihbarata sahip olmak olduğunun altını çizerek şunları söyledi: “1.5 trilyonluk BMW al. Köşk'te oda tanzimine binlerce lira harca. İnsanda biraz insaf olur. İnsaf dinin yarısıdır. Millet sokaklarda gençler işsiz. Siz lüks içinde yaşıyorsunuz. ‘Ben istemiyorum, almıyorum’ demesi lazım. İstihbaratla koruyacaksınız.”


***


Kaynak: Gazete Vatan

http://haber.gazetevatan.com/haberdetay.asp?detay=AKPden_yuzde_10_aliriz_193343_1&tarih=12.08.2008&Newsid=193343&Categoryid=1
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..