Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

“Aldatan eşimden görülmemiş tuzak,” bu kadarına pes doğrusu, aman dikkat!

“Eşimle 7 yıldan bu yana evliyiz. Geçen yıl, eşimin beni aldattığını öğrendim. Bu nedenle boşanma davası açtım.

Davamla birlikte tazminat ve nafaka da talep ettim. Elimde çok güçlü kanıtlarım olduğu için dava lehime ilerliyordu.

Bir akşam eşim aradı; ‘Seninle görüşmek istiyorum, konuşacaklarım var,’ dedi. Ben de ‘Af dileyecek,’ sandım.

Ertesi gün iş çıkışı, bir kadın arkadaşımla birlikte onunla buluşmaya gittim. Ben, ondan özür dilemesini beklerken o karşımda sırıtıyordu.

Seninle konuşacaklarım çok özel, başka bir masaya geçelim, dedi. Arkadaşımdan izin isteyerek yan masaya geçtik.

Onun bir oyun içinde olduğunu anladım. Çantasından bir zarf çıkarıp masaya koydu. Al, bak, istersen sende kalabilir, bende aynısından çok var;’ dedi.

Zarfı açıp içimdeki resimleri gördüğümde beynimden vurulmuşa döndüm. Resimlerden birinde ben bir adamla karşılıklı yemek yiyorum.

Başka bir resimde de aynı adamla bir caddede birlikte yürüyorum.

‘Ben bu adamı tanımıyorum, hangi oyunlar içindesin?’ diye bağırdım.

‘Tanımadığını biliyorum, hiç sinirlenme, tazminat ve nafaka talebini geri çekmezsen, bunları hem boşanma dosyasına koyacağım, hem de ailene göndereceğim. Sana, benimle uğraşmanın ne demek olduğunu göstereceğim,’ dedi.

Hemen ayağa fırladım, resimleri de alarak, arkadaşımla birlikte oradan ayrıldık. Arkadaşım da bütün konuşmalarımızı duymuş. Bu yapılanlara o da çok şaşırdı ve üzüldü.

Düşündüm ve sonra hatırladım.

Bu adam, bir gün işyerime yakın bir lokantada öğle yemeği yerken, boş masa olmadığından izin alarak benim masama oturmuştu. Demek ki birisi de biz yemek yerken resmimizi çekmiş.

Aynı adam, ben kalabalık bir caddede yürürken birlikte yürür gibi davranmış, birisi de resmimizi çekme görevini üstlenmiş.

Üstelik resimde, adam bana bir şeyler söylüyor, gibi görünüyor.

Böylece eşim onu aldattığım izlenimi vermek için bazı kişilerle birlikte bana tuzak kurmuş.

Kaç günden beri çok huzursuzum. Eşim, bu resimlerle aleyhime bir şey yapabilir mi? Nasıl bir yol izlemeliyim?”

Değerli okurum gerçekten bu kadarına pes doğrusu…

Bu yapılanları onların yanına bırakmayın. Eşinizin yanına arkadaşınızla gitmekle akıllılık etmişsiniz.

İşte yapacaklarınız:

*Eşinizin ve ona yardım edenlerin bu yaptıkları suçtur.

*Cumhuriyet Savcılığına, olayları anlatan bir dilekçe ile başvurun.

*Yanınızdaki arkadaşınızı da tanık olarak gösterin. Resimleri de dilekçenize ek olarak verin.

*Ayrıca kişilik haklarınıza saldırıdan dolayı eşinize ve ona yardım edenlere manevi tazminat davası açın.

***

Değerli okurlarım, mail yoluyla gönderdiğiniz soru ve görüşleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Sizlere harika bir hafta diliyorum.

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..