Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '11

 
Kategori
İlişkiler
 

“Aldatıldım ne yapmalıyım?” Affedin veya boşanın ama kararsız kalmayın

hortogludorduncubakis@gmail.com

“Aldatıldım ne yapmalıyım?” Affedin veya boşanın ama kararsız kalmayın

“Eşimle 2 yıl önce evlendik. Bundan 15 gün kadar önce eve çok geç saatte geldi.

Alkolün etkisiyle gelir gelmez, yatak odasına gidip sızdı. Ceketi kadın parfümü kokuyordu.

O yatınca ben de cep telefonu kurcaladım. Gelen mesajlara ve eşimin o mesajlara verdiği cevaplara baktım.

Şok olmuştum. Eşim, bir kadından gelen aşk mesajlarına, aşk sözcükleriyle cevap vermişti.

Kadına gönderdiği mesajlardan birisinde ‘senin için bitiyorum, bir an önce buluşmak istiyorum,’diyordu.

Bu mesajları okuduktan sonra sabaha kadar uyku uyumadım.

Gencim, güzelim. O kadının benden ne farkı olabilir? Aklım almıyor. Eşim bu kadında ne bulmuştur.

Sabah olduğunda, kafasına bir sürahi su dökerek uyandırdım. Neye uğradığını şaşırdı.

Önce çok kızdı. Sonra ben mesajları okumaya başlayınca aklı başına geldi.

Kendince gerekçeler bulmaya çalıştı. Ama gerekçe bulmaya çalıştıkça daha da batıyor, çelişkileri ortaya çıkıyordu.

Ben de o akşamdan itibaren ayrı yatakta yatıyorum. O günden beri her gün eve çiçek gönderiyor. Ama benim içimin acısı geçmiyor.

Boşanma davası açıp açmamakta kararsızım. Bana ne yapacağım konusunda yardımcı olun.”

***

Değerli okurum, eşinizin sizi aldatıp aldatmadığını bilmiyorum. Ama ben aldatmanın zihinde olduğuna inananlardanım.

Aldatılmanın sizi ne kadar üzebileceğini tahmin ediyorum. Ancak, size ne karar vereceğinizi ben söyleyemem.

Bu vereceğiniz karar tüm yaşamınızı değiştirecektir. Bu nedenle bu kararı siz vermelisiniz. Ne karar verirseniz verin, ancak iki karar arasında kalmayın.

Kararsızlık kadar insan enerjisini yok eden çok az şey vardır.

Bir gün bir odada yalnız başınıza kalarak tüm bunları düşünün. Eşinizi affedecek kadar çok seviyorsanız affedin. Ama affetmek size acı verecekse affetmeyin ve boşanın.

Tek bir doğru karar yoktur. Kararların doğruluğu kişiden kişiye değişir. Hiç kimse sizi verdiğiniz karadan dolayı suçlayamaz.

Çünkü bu hayat sizin hayatınızdır. Önemli olan iç huzurunuzdur.

Tek yapmanız gereken verdiğiniz karar ne olursa olsun, pişmanlık duymadan yarına odaklanmanız ve artık bu olayı bir daha hatırlamamak üzere unutmanızdır.

***

Değerli okurlarım, mailleriniz için çok teşekkür ediyorum. Cevaplarımın gecikmesinden dolayı da çok özür diliyorum.

Sağlıklı ve mutlu kalın.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..