Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '11

 
Kategori
Güncel
 

"Allah kuruşu" vardı da...

"Allah kuruşu" vardı  da...
 

bunlar kimin?


Allah dağına göre kar verir. 

Allah kulunu kısmetine göre yaratır. 

Allah uçamayan kuşa alçak dağ verir. 

Allah doğrunun yanındadır. 

Allahın bildiği kuldan saklanmaz. 

Atasözleri ve deyimlerden seçmeler... 

Birde "Allah kuruşu" vardı da kimsenin haberi olmadı demek ki:) 

"Allah kuruşu" ilk kez 9 Haziran 2009 da "Deniz Feneri Olayı" ile gündeme gelmiş ama bugüne kadar kimsenin dikkatini çekmemiş anlaşılan. Başbakan, "Deniz Feneri Olayıyla bir Allah kuruşu partimize girmedi" demiş. 

Anneme sordum dün ... "Annee... Allah kuruşu ne ki?" 

Tövbe et! Dedi annem. 

Tövbeler olsun da... 

Şu "Allah kuruşu" kafamı kurcalıyor hala dedim. 

"Sen üç yaşında iken delikli para yutmuştun!" dedi. 

E eee? 

"Patates yedirdik, zeytinyağı içirdik. Günlerce bekledik" 

Hı ııı? 

"Çıka çıka" 

Anneeee! Ha ha haaaa... 

"Aptal aptal gülme! Altın çıkacak değildi ya!" 

Beni aptal yaptın... "Allah kuruşu" nun neye tekabül ettiğini anlatmadın ya anne aşkolsun. 

"Ne bekliyordun ki başka?" 

"Allahın kuruşu" var mı dedim ? 

"Allah sabırlı kulunu sever" dedi annem. 

Bekleyip göreceğim...  

Gülriz Yiğit 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..