Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '16

 
Kategori
Blog
 

"Alo Editör Hattı" hizmetinizde efendim, lütfen buyurun!

"Alo Editör Hattı" hizmetinizde efendim, lütfen buyurun!
 

Kıyak olsun diye benim de bitlerimi ayıklıyorlar. Allah onlardan razı olsun bu mübarek günlerde.


Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

-Alo editör hattı, buyurun efendim.

- Ben "Soğuk aşk çiçeği" rumuzulu üyenizim ve öncelikle yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum efendim!

- Lütfen buyurun, ben editör Hamza!

-Aslında ben pek şaaapmam ama sizi şaapmak için aramıştım. Bu editör şeysi çok yerinde bir şey! Onu şeetmek için şeeettim.

-Konu neydi efendim, yardımcı olalım?

-Ay valla çok heyecanlıyım, ben bi dahaki sefere şaaparım artık

- Peki, Sayın Soğuk aşk çiçeği Hanım, iyi günler efendim...

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnn!

-Alo Editör hattı, editör Hamza ben, buyurun efendim!

-Yaaa, güzel kardeşim, sizde insaf, sizde merhamet, sizde izan, sizde vicdan yok mu? 30 sayfacık "felsefe" yazalım dedik hemen ciyakladınız! Neymiş efendim, fazla uzunmuş! Yahu ben bir oturuşta 100 sayfa felsefeyi popomla yazıyorum be! 30 sayfa ne ki? Giderim haaaaa!

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnn!

-Alo editör hattı, ben editör Hamza, buyurun efendim!

- Ben "Jem Belaat Çamsakızı"... Ses tonumdan tanıdınız değil mi?

-Çıkaramadım efendim, konu neydi Jem Bey?

-Yaaa! Çıkaramadınız demek! Biz burada şeyimizi yırtıp 1000 blog yazalım siz çıkaramayın! Çıkaramıyorsanız orada işiniz ne efendim, işiniz ne? Size o kadar "zarf" attık görmemezlikten geldiniz! Var mı öyle yirmibeşe simit?

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnn!

-Alo Editör" hattı, Editör Hamza ben, buyurun efendim!

- Pek kıymetli editörüm Sayın Hamza Bey, öncelikle hatırınızı sorar...

-Kiminle görüşüyorum efendim?

-Kiminle mi? Yahu girizgâtan anlamadınız mı kim olduğumu? Ah bu "çağa "yaştaki gençler! Ne "Gazi'yi" tanıyorlar ne de "Niyazi'yi"?

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnn!

-Alo Editör Hattı, buyurun efendim...

- O Culduz var ya efendim, o Culduz! Ama lütfen aramızda kalsın!

-Kiminle görüşüyorum, Sayın üye?

-Bunun hiçbir önemi yok! Beni "Bir dost" olarak bilin yeter! Anlatacaklarıma kulak verin siz!

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnn!

-Alo Editör şeysi ve ben editör Hamza! Dinliyorum efendim!

- Efendim ben Nadide Çilekçi! Kayınvalidemin sınıf arkadaşının eltisinin yengesi dün akşam saatlerinde Hak'kın rahmetine kavuştu efendim. Ben bu olayı ballandıra ballandıra yazacağım ama sizden site olarak "matem" havasına bürünmenizi rica edecektim.

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnn!

-Alo editör hattı, buyurun efendim!

-Alooo? Kimsin? Orası Milliyet Blog şeyi mi?

-Milliyet Blog Sitesi Alo Editör hattı, ben editör Hamza, buyurun efendim.

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnn!

-Alo editör hattı, buyurun lütfen.

- Kız Zehra! Dinle bak senin için söylüyom!

- Söylemeeeeee bilmesinleeeeeeeeeeeeer/ Bu aşkın bittiğiniiiiiiiiiii!

Neden beni bırakıııııııııııııııııııııııııııııııp/ Terk edip gittiğiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnn!

-Alo editör hattı, iyi günler! Ben editör Hamza, buyurun efendim!

-Aramızda kalacak, söz mü? Ben Verol Bolvışık isimli üyeyim! O trolcü Culduz var ya o trolcü Culduz! Herkes onu bu sitede gayet iyi tanıyor ama bir siz tanıyamadınız! Ben "bankacı" olduğumdan "şamşumşaralop" işlerini iyi bilirim! Bir ömür boyu Ahmet'in parasını Mehmet'e kakaladım ve arada komisyonla geçindim işte! Tecrübeliyim yani. Şimdi efendim bu Culduz sorununu çözmek için her türlü i...liği yürürlüğe koyup birlik olmalı ve....

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnn!

-Alo Editör Hattı, editör Hamza ben!

-Hamza n'abeeeer yaaa!

-Sağ ol abi, özlettin! (Sesimden tanır kerata)

-İş güç be Hamza! Ekmek davası! Yeni sezonda Kartal'ı yazacağım sadece. Onun hazırlıklarını yapıyorum.

-Yakışır abi!

-Sen şimdi ufaktan ufaktan Başak Hanıma çıtlat durumu, Hamza! Yazacaklarıma göz atmasını sağla, çaktırmadan! Milliyet com tr şeyini hedefledim harbiden! Devir, siyah beyaz devri artıkın.Orada büyük bir açık var o açığı kapatmaya çalışacağım. Sarı lacivert renkler tarihe gömülecek.Gördüğün gibi zarf falan da atmıyorum.

-Çıtlatırız abi de...

-Çıtlatırız demeeeeee! İhtimam göster! Hem sonra "de" ne oluyor?

-İyi de sen blog kategorisini bırakmazsın ki abi?

-Bırakacağımı kim söyledi, Hamza? Kafayı mı yedin len! Orası benim ilk aşkım! Kartal başka, blog kategorisi başka! Her ikisinini de idare ederim ben. Gönlüm o kadar geniş yani! Belki inanmayacaksın ama arada "aşk/evlilik" de yazacağım ama öncelik Beşiktaşımın tabii.

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnn!

-Buyurun efendim, Alo editör hattı!

-Ya Hamza yine ben. Haberin olsun ben "aşk/evlilik"  yazmayacağım! Aşk falan kalmadı bende!

-Niye abi?

-Manitayla biraz önce kavga ettik de ondan! "Ben Herta Berlin'liyim, bileğimi kessen mavi beyaz kan akar" diyor, Hamza! Bir türlü "Karakartal ole" dedirtemedim hatuna yahu! Sırf boşamak için evlilik teklif edeceğim ona! İnşallah "evet" der!

-Anladım abi!

Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnn!


-

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..