Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '07

 
Kategori
Kozmetik
 

"Angelina Jolie" olmak!...

"Angelina Jolie" olmak!...
 

5 dakikalığına Anjelina Jolie oldum.

Evet yanlış okumadınız.

5 dakikacık bile olsa onun gibi dudaklarım oldu...

Cazibeli,

Sexy

Karşı konulamaz...

Sihirli dudak kalınlaştırıcı rujlar uzun zamandır piyasada ama bana yeni kısmet oldu denemek.

İlk satışa sürüldüğü zamanlara denk gelmiştim, Milano’da. Güzellik mağzalarında kadınlar uzun kuyruklar oluşturmuş, merakla sıralarını bekliyorlardı. Ben de aralarına katıldım, hiç düşünmeden. Acaba Angelina’ya benzeyecek miydim? Dudaklarımı hafifçe arayalarak poz verdiğimi hayal ettim. Eğlenceli idi:)Ama bi süre sonra sıra beklemek sıkıcı geldi, çıkıp gittim, mağazadan, deneyemeden.

Kısmet bugune imiş, Angelina olmak için.

"Çok doğal olacak"

"Renksiz, kuruyunca üstüne başka ruj da sürebileceksiniz."

"24 saat etkili." (Böyle bi şey yok 1 saate etkisi bitti)

"Günde 2, 3 sefer sürün "

"..."

Sonunda ikna oldum ve sürdüm.

Ama o ne?

Birden şişmeye başladı dudaklarım, hafif bir yanma hissi, ıslaklık…

Dediklerine göre dudak doğal rengini alıyormuş. Ama bence okilüptusun yanma hali daha çok… (içinde varmış)

Angelina dudakları çılgınlığı….

Beğendiğimiz kadınlara benzeme isteği erkekleri kendi eksenimizde tutma hissiyatından mı mi ileri geliyor yoksa diğerler kadınlara ben senden daha güzelim edasından mı?

Ya da komplekslerimizden, kendimizde sürekli beğenmediğimiz bi yerler (dudak, burun, el, kol vs…) aramamızdan mi?

Erkeklerin fantezilerini, süsleyen kadınların yerini almak da olabilir…

Angelina dudakları yerine Ayşe’nin dudakları ile seks yapmak misali…

Gerçekte bütün kadınlar bilir ki şeçtiğimiz kıyafetler bile erkekleri etkilemek için değildir aslında.

Başka bir kadına yöneliktir seçimlerimiz.

Rekabetçi ortam.

Birbirimize üstünlük taslama durumu.

Hal böyle olunca da şu dudak meselesinin erkekler için olması bana pek inandırıcı gelmiyor.

Aman ne bileyim, ben işin içinden çıkamadım...

Itır Arayıcı

 
Toplam blog
: 50
: 2013
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..