Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

“Annenizi dinleyip yuvanızı yıkmayın” böyle boşanma nedeni mi olur

 

“25 yaşında evli bir kadınım. Eşimin zengin olmaması nedeniyle, annemin karşı çıkmasına rağmen bundan 8 ay önce birbirimize aşık olarak evlendik.

Onu çok sevdiğim için kıskanıyorum. Geç kaldığında ‘Birisiyle mi birlikte,’ diye şüpheleniyorum.

Bundan bir ay kadar önce bir akşam yine geç kalmıştı. Ben ‘Neden eve zamanında gelmiyorsun?’ diye bağırınca, O da ‘Bana neden güvenmiyorsun? Trafiğin ne kadar tıkalı olduğunu bilmiyor musun?’ dedi.

Aramızdaki tartışma uzayınca evden çıkıp gitti. Birkaç saat sonra da geri döndü.

Annem ‘Bu adam sana nasıl böyle bir saygısızlık yapar? Kapıyı çekip gitmekle çok büyük kabalık yapmış. Bu adamdan boşanacaksın,’ deyip duruyor.

Ona ‘Neden kapıyı çekip gittin?’ diye sorduğumda ‘Aramızdaki tartışma büyümesin, diye gittim. Yoksa birbirimizi kıracaktık,’ dedi.

Annem bu olaydan dolayı eşime bağırarak ‘Kimse bizim kızımıza saygısızlık yapamaz. Sen kimsin ki böyle davranıyorsun? Benim kızım gibi bir kızla evlendiğine şükret,’ gibi konuşmalar yaptı.

Eşim, ‘Siz benim büyüğümsünüz. Ne derseniz haklısınız,’ dedi. Ancak, her geçen gün benden uzaklaştığını hissediyorum.

Kafam karma karışık oldu. Ne yapacağımı bilemiyorum. Anneme kalırsa hemen boşanma davası açmam gerekiyor? Bana yol gösterin.”

 ***

Değerli okurum, böyle boşanma nedeni olur mu?

Eşiniz size olan saygısından dolayı kavga büyümesin diye evden ayrılmış, sonra da nedenini açıklamış.

Annenizin eşinize olan kızgınlığını anlayamadım. Sakın annenizi dinleyip yuvanızı yıkmayın. Annenizin olumsuz tavrına rağmen eşiniz son derece olgun davranmış. Eşiniz kutlamak isterim.

Kıskançlığınıza gelince bunların sadece kuruntu olduğu açıkça anlaşılıyor. Bu şüphelerinizden vazgeçin ki eşinizin size olan sevgisi devam etsin.

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum. Bu köşe sizlerle anlam kazanıyor.

Ayrıca sizden izin almadan maillerinizi yayınlamayacağımdan emin olabilirsiniz

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..