Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

“Arap olmayan, işimize karışmasın!” mesajı kime?

“Arap olmayan, işimize karışmasın!” mesajı kime?
 

SÖYLENENDEN SÖYLENMEYİNİ ÇIKARMAK!



Arap Birliği’nden bir açıklama geldi:

"Arap olmayan tarafların, Arap ülkelerindeki gelişmelere, yıkıcı bir şekilde karışmasından rahatsızlık duyuyoruz."

Bu cümle çok şey anlatıyor:

1. Arap ülkelerindeki gelişmeler, ancak Arapları ilgilendirir.

2. Arap olmayanların işimize karışmaları bizi çok rahatsız ediyor.

3. İşimize karışanların tavırları “yıkıcı”dır.

Bildiride imzası olanlar kimler?

Arap ülkeleri dışişleri bakanları.

Bu “bildiri”deki çarpıcı “mesaj”, Sayın Erdoğan’ın bütün çabalarını boşa çıkarır, planlarını bozar mı?

Bilmiyoruz.

Ama bildiğimiz bir şey var:

Davos’taki panelde oturduğu koltuktan kalkar kalkmaz soluğu Atatürk Havaalanı’nda alan Sayın Erdoğan, savaş kazanmış bir kumandan gibi karşılandı. Yer yerinden oynadı. Her fırsatta Davos'tan söz etti; ne denli "haklı" olduğunu söyledi. Bu tavrın, 29 Mart’a yönelik bir “seçim yatırım”ı olduğu söylendi.
Günlerdir Davos “muhabbet”i sürüp gidiyor.

Şimdi bu “bildiri”ye ne demeli?

Bu “bildiri”, “Davos getirisi”nin üstüne “tuz biber” eker mi?

Ayrıca bu “ağır sözler”e ne diyeceğiz?

Tercüme yanlışı mı?

Okuduğunu anlamama mı?

Kötü niyet mi?

Kıskanma mı?

Ben bunlara yanıt bulamadım.

Benim yanıtım başka:

Olacağı buydu!

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..