Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '13

 
Kategori
İlişkiler
 

"Asla"

Anladım artık büyük laflar etmemeyi en çok da asla yapmam dememeyi ... ne zaman asla dediysem bedeli hep "asla" olmadığını görmem oldu çünkü ... hem kendi hayatımı yaşamak istiyordum,kimsenin ne dediğini ne diyeceğini düşünmeden , istediğimi,hissetiklerimi yaşamak istiyordum yarınını düşünmeden hemde önüme tabular koyuyordum her seferinde yıkıp geçtiğim çünkü buydu bana mantıklı gelen o an bir kere vardı ve ben yapmadıklarından pişman olmaktansa yaptıklarından pişman olmayı seçenlerdendim.ve kim ne derse desin bu böyle .. artık anladım asla diye bişey yok. Bir bakışın, içten ya da içten sandığım bir gülüşün peşinden giderim. İstediğinizi düşünüp,söylemekte özgürsünüz ama değişmem. Uzatılan her eli samimi sanmaktan vazgeçmem çoğu kez yanılsam da ,kin tutamam, küs kalamam canımı yakmış olanla da ... "saçmalama"ların "güvenme" lerin yeri yok hayatımda sonunu göre göre ,bile bile yaparım, güvenirim.. Pişmanlıklarım var evet ama yapmasaydım hiçbir zaman doğru mu yanlış mı bilemezdım ve bunun pişmanlığı eminim daha ağar olurdu. O yüzden konuşun istediğiniz kadar, yargılayın ama bilin ki umrumda değil değişmem çünkü bence bazen bir an için ömür bile verilir... VE ben siz beni yargılamayın diye o anı yaşama şansını kaçıramam.

 
Toplam blog
: 4
: 419
Kayıt tarihi
: 10.03.13
 
 

Yolunu kaybetmiş, psikolojisi psikoloji okumaya pek de müsait olmayan psikoloji öğrencisiyim ben ..