Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

“Asla evlenemeyeceğim." Evlenmeniz için 16 önemli neden

 

“29 yaşında üniversite mezunu genç bir kadınım. İyi bir şirkette iyi bir aylıkla çalışıyorum.

Görüştüğüm ve çok sevdiğim bir de sevgilim var. O sürekli evlenmekten söz ediyor.

Ancak ben evlenmekten korkuyorum. Çünkü arkadaşlarımdan bazılarının evlilikleri gerçekten çok problemli… Boşananlar da var.

Ailem de bir an önce yuva kurmamı istiyor. Sevgilime çok güvenmeme rağmen bir türlü evlenmeye cesaret edemiyorum.  Bu gidişle asla evlenemeyeceğim.

Bana bir yol göstermenizi rica ediyorum.”

***

Değerli okurum son zamanlarda gençlerden, çok sayıda benzer mail alıyorum. Aslında korkmanız gereken evlilik değil, yanlış evlilik yapmaktır.

Evlilik hakkında doğru bilgilere sahip olarak ve evleneceğiniz insanı yeterince tanıyarak evlenirseniz sorun yaşama ihtimaliniz azalır.

Ben, sevdiğiniz insanın karşınıza çıkması durumunda evlenmenizi tavsiye ediyorum.

Çünkü zaman geçtikçe evlenme kararı vermek zorlaşıyor. Her zaman da şans gülmüyor.

***

İşte evlenmeniz için 16 önemli neden:

1)Yaşamın güçlüklerini el ele omuz omuza üstlenmek hayatı hem kolaylaştırır hem de güzelleştirir.

2)Başarılarınızı çok sevdiğiniz eşinizle paylaşmanın mutluluğunu yaşarsınız.

3)İdeallerinizi ve amaçlarınızı gerçekleştirmeniz çok daha kolaylaşır.

4)En önemli sorunlarınızı onunla paylaşır birlikte çözümler üretirsiniz.

5)Akşam eviniz aydınlanır, yemeklerinizi yalnız yemek zorunda kalmazsınız.

6)Yalnızlığın hüznünü ve kederini yaşamazsınız.

7)Hafta sonu kahvaltılarının keyfine varırsınız.

8)Beklemediğiniz bir anda bol köpüklü bir kahveyi masanızda bulursunuz.

9)Sizi düşünen, her türlü özveriye hazır bir sevdiğiniz olur.

10)Bol yıldızlı lacivert gecelerde sevdiğinizle yıldızları saymanın, sahilde yakamoz izlemenin romantizmini yaşarsınız.

11)Yakınlarınızın sıklıkla sorduğu “Neden halen evlenmiyorsunuz?” soruları sona erer.

12)Anneniz ve babanızın “Çocuklarını evlendirme ve torun sahibi olma” hayalini gerçekleştirmiş olursunuz.

13)Çocuk sahibi olmanın yeri doldurulamaz mutluluğunu yaşarsınız.

14)Yaşlandığınızda sıcak bir çorbanın hasretini çekmezsiniz.

15)Özlemenin, özlenmenin, özel hissedilmenin mutluluğunu yaşarsınız.

16)Bazen tartışır, sonra affetmenin ve barışmanın keyfini çıkartırsınız.

***

Değerli okurlarım, mail yoluyla gönderdiğiniz soru ve görüşleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Sizlere mutluluk ve başarı dolu günler diliyorum.

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 Cengiz Hortoğlu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..