Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '13

 
Kategori
İlişkiler
 

"Ay sen çok tatlısın!" diyen kadınların, diline kırmızı biber sürerim ben!...

"Ay sen çok tatlısın!" diyen kadınların, diline kırmızı biber sürerim ben!...
 

Vaaaay!... Bana meydan okumak haaa!... Gösteririm ben sana gününü!...


Evet... Aynen öyle... " Ay sen çok tatlısın şekerim! " diyen kadınların, diline kırmızı biber sürerim ben...

Ben... Tatlı olmasına tatlıyımdır da... Tepemin tası atmadığı sürece...

Değer bilen, akıllı, duyarlı kadınlar başımın tacı...

Ama her verdiğim yüze güvenip, fazladan şımarıklık yapanlara; geliveriyor bak şimdi; elimin tersi, elimin tersi!...

Dırdırcı karılara, konuşurken ayılıp bayılanlara, göz süzmekten normal bakmayı unutanlara; geliyor kırmızı biberin en hakikisi...

" Ay sen çok tatlısın şekerim! " deyip, sonra da zırıl zırıl ağlayanların, her alışverişe çıktığımızda: " Onu da isterim, bunu da!..." diyenlerin, " Ya o, ya ben! " diye tehdit edip, aba altından sopa gösterenlerin...

Diline kırmızı biber sürerim ben güzelim!... Haberin olsun istedim.

Hem o kadar güvenme, bana da, kendine de... Şeker gibi görünürüm belki... Ama... Zehir, zıkkım, zakkumun tekiyimdir belki de!...

Hem, ben senin, uslu bir kız olduğunu nereden bileyim ki! Belki de sen... Hınzırın, zıpçıktının, zirzopun tekisindir! Ne diye alayım derdini üzerime! Neme lazımsın sen; şimdi!

E öyleyse, sürdüm gitti, kırmızı biberi diline!... İster tadını beğen, ister zalimin teki olduğumu söyle...

Hep kadınlar erkeklere zokayı yutturacak değil ya!... Hiç acımadan; " Ay sen çok tatlısın şekerim! " diyen kadınların, diline sürüveririm kırmızı biberi hemen ben... Ondan sonra, anası olan ağlasın!... Gülen adamı, ara ki bulasın!...

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..