Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '09

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
397
 

"Azar" olayının aslı

"Azar" olayının aslı
 

pankart açılımı!


Bu CHP’liler iflah olmaz derim de başka hiç bir şeycikler demem. Ne demiş atalarımız? “<ı>Can çıkar huy çıkmaz!” Bunlar da canları çıksa bile yalan söylemeye mezarda devam edecekler hiç kuşkunuz olmasın. Ne o öyle AKP meclisteki açılım görüşmelerini Atatürk’ün ölüm yıldönümüne denk düşürdü diye afralar tafralar, karşı çıkmalar? Açılıma karşıyız demiyorlar da kalkmış “<ı>Görüşmeleri ertesi gün yapalım” diyorlar. Böyle önemli ve acil bir konu ertesi günü bekler mi yahu?

Hadi bu neyse ne de, neden o gün mecliste “Atam İzindeyiz”, “Emanetine Sahip Çıkacağız” diye pankartlar açıyorsunuz! Hani siz açılıma karşıydınız kardeşim! Ya ardından da “<ı>Başbakan Meclis Başkanını azarladı!” yalan ve iftirasını atmanıza ne demeli? Yazıktır ve de ayıptır yahu! Ne bu cihanda Ergenekon mahkemesinde, ne de öbür cihanda ahiret mahkemesinde bunun hesabını veremeyeceksiniz aha şuraya yazıyorum. Çünkü olayın aslı öyle değil ve azarlama paylama falan da yok.“<ı>Nereden biliyorsun?” derseniz, olayı bizzat yaşayan kapı gibi bir tanığım var.

Trakyalı hemşerilerimden biri ertesi gün beni arayıp anlattı olayın aslını. “T<ı>e geçen gün eptende bi cinnet geçirip üj bej kişiyi doğradım be yaa. Kendime gelince bi de ne güreyim, er tarafım kan içinde. Şincikin gidip burada karakola teslim olsam ümüğümü sıkarlar benim anadın mı. Baktım Abur’da teslim olanları davul zurnayla selbes bırakmaktalar, dedim Abur’a gideyim be yaa. Ama gitmeden önce Sayın Başbakanıma süleyeyim de göndersin savcısını hâkimciğini ayacığıma, beklemeyeyim Abur’da boşu boşuna onca saat.

<ı>Efendima süleyeyim vardım Ankara’ya ararım Başbakanımı, dediler “A be o mecliste açılım yapar annadın mı.” Gittim meclise baktım ki Başbakanım meclis başkanının önünde gayet saygılı bir şekilde ceketini iliklemiş de konuşur. Dedim lafını bölmeyeyim, durdum bir kenarcıkta dinlerim. “<ı>Sayın Meclis Başkanım” <ı>dedi Başbakan aynen “<ı>Te bu susak aazlılar pankart açıp dururlar, istirham etsem acaba müdahale etmeniz mümkün mü be yaa Sayın Meclis Başkanım? A be em siz bu meclisi ne güzel yönetiyorsunuz!” Aynen böyle süledi nah bu kulacıklarım şahidimdir anadın mı.”

Hemşerime “<ı>Sen şimdi nereden arıyorsun, Habur’a gittin mi?” diye sordum tabii. “<ı>Yok be kapçık aazlı” dedi telefonda. Biraz sustuktan sonra da ekledi <ı>“Te bi kaç güne kadar benden aber alamazsan bil ki Silopi mapısındayım. O zaman erkese anlat be yaa “A be bu pankartların açılmasına nasıl izin verirsin? Attırasın o kartonları dışarı! Bu nasıl bir meclis yönetimi be yaa!” aynen böyle süledi Başbakan.”

Hemşerimin yalancısıyım, olayın aslı budur.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Civan gibi delikanlı adamın gözlerin altı morarmış siyaset zor işmiş zorrr...çok çalışmak lazım mış çookk...öyle pankart açmakla olmasazmış siyaset...daha nelere tanıt olacağız bakalım...selam ve sevgiler gönderdi gelincik size.

B Gelincik 
 16.11.2009 14:08
Cevap :
Tanık olduklarımız, tanık olacaklarımızın teminatıdır! :)) Sevgi ve Saygıyla.  17.11.2009 22:53
 

bence bu isin iki versiyonundan biri olmali; 1- savas esnasinda teroristlerin yargilanmasi en yakin tabur sevisiyesi askeri birliklerde yapilir! Olmadi savas yok oyle degilmi? 2- Tum yargilama heyeti o bolgede piknige cikmislardir bakarlarki bir is var hemen mudahil olalim, sonunda acirlar hemen oracikta isi hallederler. Olmadi ama akla yatkin. Saglik ve saygiyla

Newyorker 
 14.11.2009 20:07
Cevap :
Sevgili Newyorker; yani siz "Habur" yerine "Tabur" öneriyorsunuz! :)) Bu bazılarının hiç hoşuna gitmeyecek! Sevgi ve Saygıyla.  15.11.2009 13:51
 

o sözleri (iki versiyonu da) bir baskasi süülettirmis olmasin?:-)

pirmete 
 14.11.2009 16:18
Cevap :
kim süülettirirse süülettirsin, yakışıyo kasımpaşalı kapçık aazlıma be yaa! ne demişti epten de aykırı aykırı o susak aazlı? "öfke bir hitabet sanatıdır"...:)) sevgi ve saygıyla.  14.11.2009 19:29
 

Vah hemşerinize vah :) O mahkemeler üle üle kurulmuyor. Gezici kütüphane gibi olduklarına bakmasın garip:) Arada bir geziyorlar işte ö'le :)

Emine Supçin 
 14.11.2009 15:04
Cevap :
emşerimden hala ses soluk çıkmadı be ya...mapusane çesmesi yandan akıyor yandan gibi...:)) sevgi ve saygıyla.  14.11.2009 19:33
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 195
Toplam yorum
: 137
Toplam mesaj
: 21
Ort. okunma sayısı
: 680
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Dünyanın internet sayesinde küçüldüğü günümüzde büyüyen sorunlara ilişkin duygu ve düşüncelerimi pay..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster