Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

_Babamın kızı_

_Babamın kızı_
 

..


Dün canım olan, yarın düşmanım olamaz benim...
Yaşananların hatırı hep saklı kalır;
Hatırları hep sorulur, selamları hep alınır...
Sildiklerim vardır birde;
Onlar yanlışlarım ve pişmanlıklarımdır.
Adları anılmaz, hatırları sorulmaz, sadece beddualarımdır.
Vicdanla birlikte şeref ararım ben sevdiklerimde,
Her zaman doğru değildir elbet seçimlerim, zaman gelir şerefsizleride severim.
Her yerde elim gözüm vardır benim.
Eksik söylemek yalan söylemek değildir;
Mantığındaki dürüstler, beni değil kendilerini kandırırlar yalnızca...
Bilmezden gelişlerim, aptala yatışlarım, korkumdan değil,
Karşımdakilerin yalan söyleme potansiyellerine olan merakımdır... (Anlayana)
Haksızlığa gelemem, hatır gönül alamam...
BABAMIN KIZIYIM BEN
Kurşun yerim laf yemem...
Aşık olur, iç geçirir, deli eder, akıl çeler, trip atar, içer, sarhoş olur,
salya sümük ağlar, pervasız güler, intikam alır, dost kalır,
masum düşler kurar, hain planlar yapar, zıtlaşır, inatlaşır, barışırım, çekip gider, göze alır, yok olur, özlerim...
Döner, kaçar, kovalarım...
Düşman harcar, dost biriktiririm...
Emek verir, verdiğim emeğe layık deilse siler geçerim...
Jelibon yer, gezer, tozar, eğlenir, yeşil'le hayat bulurum...
Babamsız yapamam, şımarıklık bu ya kimseyle paylaşamam...
Tripsiz duramam, çekemeyene yol verir EYVALLAH der çeker giderim...
Aşk ta gurur aramam ben, sevdim mi tam severim, yüreğimin kapılarını sonuna kadar açarım adama...
Gönül eğlendirmeyle vakit harcayacak zamanım yok benim.
Seviyorsa sonuna kadar direnmeli ve o sevginin hakkını vermeli.
Ya adam gibi ya da çek git diyerek yani...
Şerefsizlere yer yok bundan sonra kalbimde,
Taşıdığı yüreğin hakkını vermeyenlerle ve beni haketmeyenlerle işim olmaz bu saatten sonra.
ya beni hak edeceksin ya da çekip gideceksin...
YOL VER GİTSİN...
(serzenişte_hüss)

 
Toplam blog
: 24
: 1007
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Kaleminden, yazmaktan hiç vazgeçmeyen, fotoğraf çekme ve çekilme hastası olan biri..  ..