Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '19

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

"Bana Hitap Etmiyorsunuz"

Eskiden radyoda uzun orta ve kısa dalga yayınları vardı. TRT uzun ve orta dalga yayınlarını kaldırdı. Kısa dalgadan yayın yapan radyoların çoğu kapandı. İnternet radyoları var. Düşünün ben Antalya Tulu radyodan gazete başlıklarını İstanbul cem radyodan türküleri Konya İsra FM’den sohbetleri birçok farklı İlin radyosundan Haber müzik köşe yazılarını dinliyorum.

Televizyonu çok seyretmiyorum. Sadece Haber ve yorumlarda dinliyorum. 4 Saatimi bir Diziye tahsis etmeyi de israf sayıyorum. Beni bazen firmalar arıyor. Size internet satalım şu paketleri verelim. Ben de dizi ve filmlerinizde sesli betimleme tercihiniz var mı yani konuşmanın olmadığı yerler ve ortamlar betimleniyor mu hayır bende o zaman bana hitap etmiyorsunuz mesajınızı bana iletemiyorsunuz diyorum. Televizyon görsel ağırlıklı o yüzden sesli betimleme şart bana hitap ederler beni de hedef kitlelerine alacak politikalar geliştirirlerse onlardan paketler satın alır yâda bir uydu sistemiyle iyi bir seyirci olabilirim.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..