Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

"Bana kitap gönder" kampanyasında son bir ay

"Bana kitap gönder" kampanyasında son bir ay
 

Eylül ayının 3.haftası olan ilköğretim haftasında son bulacak olan “bana kitap gönder” kampanyası için son günler. Ellerinde bu kampanyaya yarayacak kitap olanlar için iyi bir fırsat. İşte ilgili duyuru:

Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Zeytinburnu Şubesi’nin TNT Ekspres ile birlikte 2000 yılından beri sürdürdüğü kitap toplama kampanyası her yıl olduğu gibi bu yıl da Mart ayında kutlanan “kütüphaneler haftası” nda sekizinci kez başladı. Kampanya “ilköğretim haftası” na kadar devam edecektir. TNT Ekspres Türkiye kuryeleri, 444 0 868 no'lu telefondan arayarak kitap bağışlamak isteyenlerin kitaplarını kapılarından ücretsiz olarak teslim alıyor.
Kampanya kapsamında, Milli Eğitim Bakanlığı'nın öngördüğü yayınlar ile gençlik klasikleri, çocuk klasikleri, klasikler, üniversite ve anadolu liseleri hazırlık kitapları, çocuk hikayeleri, psikoloji kitapları, çocuk romanları ve öğretmen eğitim kitapları toplanıyor.
İlk kez 2000 yılında, TNT Ekspres'in kendi çalışanları ile müşterileri arasında başlattığı kitap toplama kampanyası, halkın da büyük ilgi göstermesiyle Türkiye'nin dört bir yanına ulaşan dev bir kampanya haline geldi. TNT Ekspres'in kitap toplama kampanyası ile 7 yıl içinde 1235 okula yaklaşık 2 milyon 700 kitap bağışlandı ve yüz binlerce öğrenciye umut ışığı oldu.
Kampanya süresince Türkiye'nin neresinde olursa olsun kampanyaya katılmak isteyenlerin adresinden TNT Ekspres Türkiye kuryeleri tarafından ücretsiz olarak teslim alınan kitaplar, daha sonra TNT Ekspres Türkiye çalışanları tarafından gönüllü olarak tasnif ediliyor. Büyük bir titizlikle hazırlanan kitaplar, gidecekleri okulların önceliklerine ve ihtiyaçlarına göre ayrılıyor. TNT Ekspres TIR'larına yüklenen yüz binlerce kitap yeni sahiplerine teslim edilmek için yola çıkıyor.
Rakamlarla kitap kampanyası 2000-2006 yılları toplam bağış yapan kişi ve kurum sayısı 13 bin 838, toplanan kitap sayısı 2 milyon 700, projede görev alan ÇYDD Zeytinburnu Şubesi üyesi 12, TNT Ekspres gönüllüleri 350 Kişi, gönüllü çalışma günü 215, Kitap götürülen okul sayısı 1235, okul başına kitap sayısı 1620’dir.
Siz de kitaplarınızı, çocuklarla paylaşmak istiyorsanız hemen 444 0 868 numaralı telefonu arayın.
Bir kitap...
Kütüphanenizin raflarında uyuyan, belki evinizin bir kösesinde kendi ıssızlığında... Okunmuş, unutulmuş gibi...
Bir çocuk...
Hiç tanımadığınız...
Düşünmediğiniz...
Bir yol...
Uzak...
Hiç gitmediğiniz...
Bir buluşma...
Sayfaların hışırtısı...
Gözlerde bir sevinç pırıltısı...
Umut…
Bir anlam...
Sizi hiç bilmeyen, bilmediğiniz bir çocuk, bir kitap ve sizin aranızda...
Haydi... Simdi…444 0 868 numaralı telefonu arayın(*)

(*)Bu yazı ÇYDD’nin kampanya duyurusudur. Benim katkım sadece ilk iki cümle ve duyuruyu buraya aktarmaktır.
Bu şekilde yayına alınması da kampanyaya bir nevi destektir.
http://www.cydd.org.tr/?sayfa=duyuru
http://www.tnt.com/country/tr_tr/about/haberler/ariv/7_y_lda_rekor_k_rarak.html

 
Toplam blog
: 242
: 1784
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..