Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '07

 
Kategori
Sinema
 

"Barda" hala izlemediniz mi?

"Barda" hala izlemediniz mi?
 

Barda filmini hala izlemeyeniniz var mı bilmiyorum. Eğer hala varsa hemen bir yolunu bulup izlesin. Çünkü gerçekten başarılı bir Serdar Akar filmi...

Film başarılı, çünkü;

1) Gerçek bir hikayeden alınmış olması hem oyuncuların hem set ekibinin hem de izleyicinin flime odaklanmasını sağlamış.

2) Serdar Akar, flimin hem yönetmeni hem de senaristi, bu da her flimde yaşanan yönetmen senarist gerginliğini ortadan kaldırmış. Akar, gözünde canlandırdığını büyük ölçüde filme yansıtabilmiş.

3) İyi oyuncularla çalışılmış ve tiplere uygun roller dağıtılmış.

4) Kapalı ve tek bir mekanda çalışılmış, bu da set ekibini ordan oraya taşıma, her gittiği yerde dekor ve ışık düzenlemesi yapma, set ekibini tekrar filme odaklamaya çalışma gibi sorunları ortadan kaldırmış.

5) Film, Türk Halkı'nın bazı tabularını yok saymamış ve kimi yerde, olayı göstermek yerine olayı izleyiciye sezdirmiş. Böylelikle gelebilecek olumsuz tepkileri en aza indirgemiş.

6) Suç-ceza, vicdan, doğru-yanlış, iyi-kötü, hayal-gerçek ve hukuk gibi kavramları çok iyi harmanlamış.

İyi seyirler....





 
Toplam blog
: 45
: 9373
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Fark ettim ki; çok okudum, çok araştırdım, çok gezdim, çok öğrendim ama az yazdım. Bir baktım ki,..