Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '10

 
Kategori
Güncel
 

"Başkent Öğretmenevi’nde Cumhuriyet gazetesi soran ilk öğretmen” unvanı bana verildi!..

"Başkent Öğretmenevi’nde Cumhuriyet gazetesi soran ilk öğretmen” unvanı bana verildi!..
 



Geçen hafta günlerim, Ankara’da bir hastanenin Acil Servis’inde, çevresinde geçti.

Ankara'ya giden, öğretmense, ev dışında yatmayı düşünürse, aklına ilkin Başkent Öğretmenevi gelir. İlk gün, benim aklıma da öyle geldi.


Sabah, kahvaltıya gitmeden gazetelerimi alayım dedim.

Tezgahta üç farklı gazete vardı.

“Başka gazete yok mu?”

“Hepsi bu, kalmadı!”

“Cumhuriyet de ...”

“Cumhuriyet gelmez!”

“Niye?”

“Satılmıyor!”

“Yoksa!..”

“İlk soran sizsiniz!”

“Bu kadar öğretmenler ne okuyor?

“Posta!”

“Ne mutlu bana!”

*****

Öğretmenevlerinin durumu belli.

Okuyoruz ya da tanık olanlardan duyuyoruz. Öğretmenevlerinin “oyun salon”larında Cumhuriyet gazetesi yasak!

Haklı görevliler!

Oyun oynayan, pinekleyen adamlara ciddi gazeteye okutmaya ne gerek var?

Demek ki, “kantin”de de Cumhuriyet satmaya gerek yok!

Cumhuriyet okumak isteyen, gitsin, başka yerde bulsun gazeteyi!

Ben de öyle yaptım!

Öğretmenevinden, gerçekten memnun kaldım.

Ama beni asıl memnun kılan, "Başkent Öğretmenevi’nde Cumhuriyet gazetesi soran ilk öğretmen” unvanı kazanmak oldu!

Bu unvanı bana veren kantindeki görevli bayana teşekkür ederim!

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..