Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

“Bekârım. Evlenmeyi düşünen genç kızlarla tanışmak istiyorum''

“Bekârım. Evlenmeyi düşünen genç kızlarla tanışmak istiyorum''
 

Acilen benimle evlenecek bir eş arıyorum!

Boyu boyuma, huyu huyuma, uysun ancak,

Kriterlerim!

30 yaşını geçmeyecek!

Bekâr olacak!

Daha önce evlenmemiş olacak!

Çocuk yapmamış olacak!

Sarışın, esmer, kumral fark etmez, çünkü ben tankçıydım.

Tanıkçılar affetmez! Hey, hey, hey


Bizim imam “Türk olduğu için bizim dedim” evlidir!

Belli ki evliliği iyi gitmemektedir!

Uyanık imam gazeteye ilan verir!

Uyanık kadınlar da yanıt verir!

Önce ilişki yaşar!

İmamın evli olduğunu gören!

Sonra şikâyet eder!

Davasının birisinin kapanmasını beklemeyen imam!

Bir hamle daha yapar!

Bir uyanık daha düşer tuzağına!

Derken bir terk ediliş!

Bizim imam ne yapsın, hemen bir ilan daha patlatır!

Yine bir uyanık ilana cevap verir!

Hemen de ilişki yaşamaya başlarlar!

Aman Allah’ım bizim imam hızlıdır!

Dur durak bilmez!

En son kızız ağabeylerine toslar!

Mahkemeye tekrar sevk edilen imama 10 gün hapis cezası verilir!

Güler misin, ağlar mısın diye buna diyorlar galiba!

Resim: www.sarvan.net

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..