Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

"Ben" Ne Ki?

"Ben" Ne Ki?
 

Sadece görüneni gösterir, o da yanıltabilir.


Yeryüzündeki 6 milyar insandan biri,  

Türkiye'deki 70 milyon insandan biri,  

Milliyet Blogta kayıtlı 5000 aktif 200 kişiden biri,  

"BEN" yazabildiklerimi sunarım,  

Dileyen okur dileyen okumaz,  

Kimi yönlendirebilirim ki? 

Destek vermekten başka,  

Sukuneti sağlayamam çünkü otoritesi değilim,  

HUZURSUZLUK MU çok kolay,  

Birine sonra başka birine saldırıp BLOG TERÖRÜ yaparım olur biter. 

Sonra huzur kaçar hatta belki birileri bile kaçabilir,  

Ne geçer elime kaos doğurmaktan başka,  

BEN kimim ki; huzuru sağlayamam ama huzuru bozmayabilirim de,  

Huzursuzsam huzuru bozmaktan keyif bile alabilirim. 

BEN BİR HAFTA, BİR AY YOK OLSAM KİM FARKINA VARABİLİR Kİ? 

Biri kesin fark eder o da saldıracağı birini arayan,  

Ben en az 1 hafta sadece okuyacağım..,  

Bu blogu kaç kişi fark edecek ki? 

Gönül hoşluğuyla... 

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..