Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

“Ben de sizin” diyemiyorum!

“Ben de sizin” diyemiyorum!
 

www.manzara.gen.tr.jpg


Sevdiğim takım şampiyon oluyor, ben aynı takımdan olmayan arkadaşlarım gücenecek, üzülecekler diye; ağız tadıyla bunu kutlayamıyorum! Oy verdiğim parti iktidar oluyor, iktidar partisine oy vermeyen arkadaşlarım, dostlarım gücenecek, üzülecekler diye bu sevincimi paylaşamıyorum! 

Şampiyon olamamış takımların taraftarları olan birçok arkadaşım, dostum sandığım kişiler; hem benim tuttuğum takıma, hem onu tutan taraftarlara ağız dolusu küfürler ediyorlar! Ben, arkadaşım, dostum sandığım bu kişiler (!) gücenecekler, üzülecekler diye “Ben de sizin” diyemiyorum! 

İktidar olamamış partilere oy vermiş arkadaşlarım; İktidara ve ona oy veren insanlara ağız dolusu küfürler ediyorlar; ben, arkadaşlarım, dostlarım gücenir, üzülürler diye “Ben de sizin” diyemiyorum. 

Sadece yüzlerine bakıp gülümsüyorum. :)) 

Çünkü onlar, bir takım kutsi değerlerlerini çoktan kaybetmişler.  

Hastalar...  

Önümüzdeki yıl süper lig şampiyonu değişmediğinde veya önümüzdeki ay hükümet değişmediğinde durum yine aynı olacak! Sonuç olarak; değerlerine sahip çıkmaya, onu korumaya çalışan her dilden, her dinden, her takımdan, her partiden gerçek ve birbirine saygı duyan İNSANLAR yanımda olurken, kendilerine verilen şansı; dost elini geri çeviren “hasta” insanlar, canımda olsa, kanımda olsa; onlara uzuuun bir yol var! 

Etraflarında kendi gibi olanların dışında, kimse kalmayacak! 

“Bir dost” diye diye, başka bir isimle yeni ufuklara doğru yol alacaklar...  

Bu yolun sonunda derin bir çukur ve yalnızlık var... 

Tıpkı, daha önce oldukları gibi!  

M.Talip Girgin 

 

 

 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..