Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '21

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben nasılım?

 

Ben nasılım?

 

 

  1. Kendinizi kendinize anlattınız mı?
  2. Dediniz mi mesela; ben yaptıklarımla kendimi değerli mi kılıyorum, değersiz hale mi getiriyorum.
  3. Mesela eleştirileri açık mısınız?
  4. Karşınızdakileri dinliyor musunuz?
  5. Büyüklerin nasihatlerine kulak veriyor musunuz?
  6. Kendinizi devamlı haklı görüyorsanız bu çok yanlış.
  7. Kendinizi devamlı haksız görüyorsanız da bu çok yanlış.
  8. Vicdanlı ve adil olun.
  9. Hem kendinize hem de çevrenizdekilere…
  10. Artılarınızı ve eksilerinizi bir kâğıda yazın ve bunu sık sık okuyun. İnanın çok faydası olacak.

 

NAZAN ŞARA ŞATANA- ARAŞTIRMACI YAZAR

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....