Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '11

 
Kategori
Haber
 

"Ben onun bir yerine bir şey olmasın diye, bisiklete bile bindirmemiştim."

"Ben onun bir yerine bir şey olmasın diye, bisiklete bile bindirmemiştim."
 

Tak !

Tak!

Tak!

....

Yine silah sesleri duyuldu, yine boşuna şehit oldular. Tek bir mermi bile sıkmayan askerlerimizi yolluyorlar dağa, ölmekten başka çarelerimi var? Daha 20 yaşlarında uğruna can verdiler ülkeleri için. Şehitlik mertebesine ulaştılar.

Terör örgütü Hakkari'nin Çukurca ilçesinde düzenlediği saldırıda 26 asker şehit oldu, 22 asker ise yaralandı.

Yedi ayrı noktaya eş zamanlı baskın yapan yaklaşık 150 teröristin Kuzey Irak’tan geldiği belirtildi. Saat sabah 05:00 a kadar süren çatışmada 26 asker şehit oldu, 22 asker ise yaralandı. Çatışmanın ardından bölgeye asker takviyesi yapıldı. Jetler terör kamplarını bombaladı. Peki bu ne işe yarar? Muhtemelen o kamplar boştu. O kadar teröristi nasıl bulamazlar bunları anlayamıyorum. Bu sabah 26 ananın yüreği yandı. Hele bir şehit annesi ise şöyle dedi: "Ben onun bir yerine bir şey olmasın diye, bisiklete bile bindirmemiştim." 

Sosyal paylaşım sitelerinde profil resimleri Türk Bayraklarıyla donatıldı. Şehitler için bugün Galatasaray Lisesi'nin önünde saat 19:00'da yürüyüş yapılacak. Halk son saldırıdan sonra artık yeter diyor. Yeterrr !

 
Toplam blog
: 19
: 4155
Kayıt tarihi
: 15.01.11
 
 

09 09 1993 yılında İstanbul'da doğdum. Edebiyatı çok seviyorum. Burada daha çok denemelerimi sizl..