Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '08

 
Kategori
Magazin
 

"Ben yanımda çocuk taşımam"

"Ben yanımda çocuk taşımam"
 

Kim mi?


Bu yazımdaki konuğumu eminim fotoğrafından hemencecik tanımışsınızdır.
Yok tanıyamadım diyen azınlığa şimdi biraz kopya veriyorum:

Konuğumun gazete haberlerindeki bazı başlıkları şöyle;

"Benimle uğraşıyorlar, demek ki önemliyim",

"Erkeğin parasına prim vermem",

"Ben yanımda çocuk taşımam",

"Hiç acelem yok, zaman benden yana"...

Evet, konuğum aynı zamanda bu 'özlü' göndermelerin de söz yazarı.

1977 İstanbul doğumlu, kısa dönem sunuculuk yapma fırsatı da bulmuştur.
Fırsat deyince aklıma geldi; bir programında Seda'ya Banu'nun
'Namert, şerefsiz'demesine izin verdiği için tazminata mahkum edilmişti.

Konuğumun bu sıralar öfkesinden sinir krizleri geçirdiği söyleniyor.
Bu kriz anı ve ortamında bile,
"Dava daha bitmedi, yargıda hakkımı sonuna kadar arayacağım.
Herkes akıllı olacak...Ben öyle kolay kolay geri vites atmam.
Ayrıca oğlum yaşındaki adamları alıp da koca yapmam"
demiş.
Meğer biz yanlış bilgilenmişiz, meğer dava daha bitmemiş...

Hala kim olduğunu bulamadınız mı?
Öyleyse yine devam ediyorum;
İlahiyat Profesörü Zekeriya Beyaz'ı ısırdığı rivayet edilir.
Yıldızının bir türlü barışmadığı Seda'nın imitasyonu olduğu da söylenir.
Fotoğraf makinesi veya kamera gördüğünde ani refleksle hemen arkasını dönebilen bir yetenektir.
(Tekrar Bkz. yandaki foto),

"Yar dediğin arar, yaraları sarar"ın da seslendirici yani kendisidir.

'siz mutlu, o mutlu' dur.

Konuğumuza teşekkürler...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..