Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '12

 
Kategori
Deneme
 

”Beni benle yalnız bırak… ”

”Beni benle yalnız bırak… ”
 

” Yalnız kalmak istemiyor muydun.. bak çekip gidiyorum işte, mutlu ol ” dedi kadın… ” Beni terk etmeni istemedim ki hiçbir zaman, beni benle yanlız bırakmanı istedim sadece.. ” dedi erkek…

Kadın, narin elli ve ince belli , kumral esmer karışımı güzelliğiyle meydan okuyordu iri kaslı vücudu ve omuzlarından akan dalga dalga uzun saçlarıyla grek heykellerini andıran partnerine…

Erkek ise terk edilmişliğin boşluğunda asılı bekleyen birbaşına kalışın soğuk luğunu ensesinde hisseder cesine titrek ama kadınının merak duygusunu ihmal etmeyecek bir gizem içerisinde kendisinden emin cümlelerle savunuyordu yalnızlık hakkını…

Çok değil, bir hafta olmuştu tanışalı… aslında ikisi de birbirine hala yabancı sayılırdı.. gürül gürül akan Alaçatı sokaklarının ışıltılı, masalımsı atmosferi bir çırpıda aşık etmişti ikisinide…

Gecenin ilerleyen saatlerinde diskodan duyulan ritmik müziğin eşliğinde ince ince, ılık ılık esen ege meltemine teslim etmişlerdi tutku ile titreyen vücutlarını…

Saatlerce sevişmişler, bedenlerinin ve ruhlarının tüm becerilerini sergileyerek, eski sevgililerinin kendilerinden çalıp götürdüğü aşk lezzetini, bu güne kadar hiç girilmemiş kapkaranlık ama bir o kadar da sevilmeye ve okşanmaya aç, şefkata muhtaç el sürülmemiş dehlizlerinde bulmaya çalışmışlardı… Bu arayış içinde geçen günler günleri, bitmek tükenmek bilmeyen fantezilerle renklenen geceler geceleri kovalamıştı…

Herşeyin bu kadar yoğun duygularla yaşanması, asla tükenmeyecek denilen tutku pınarlarını kurutmuş ,ayrılmalarının asla mümkünatı olmayacağı düşünülen kadın ve erkek, bir hafta gibi çok kısa bir süre içinde yol ayrımının eşiğine gelmişlerdi…

Erkek bedenini ve ruhunu ele geçiren tanrıça misali kadından tamamen kopmak istemiyor , ama bir yandan da kendisiyle hesaplaşmak ve yaşadıklarının tam olarak ne anlama geldiğimi sorgulamak istiyordu…

Kadın ise bir kere fitili ateşlenmiş duygularının kırıntısının bile boşu boşuna yanıp kül olmasını istemediği için, yalnızlığını kendisine tercih eden erkeğine resti çekiyordu…

” Yalnız kalmak istemiyor muydun.. bak çekip gidiyorum işte, mutlu ol ”

” Beni terk etmeni istemedim ki hiçbir zaman, beni benle yanlız bırakmanı istedim sadece..”

www.hayatveinsan.com/beni-benle-yalniz-birak/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..