Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '07

 
Kategori
Psikoloji
 

'Benim mutluluğum herkesinkinden önemli' diyen biri olmayın!!!

'Benim mutluluğum herkesinkinden önemli' diyen biri olmayın!!!
 

Maalesef dünyada işte böyle düşüncesiz insanlar da var. Nasıl derseniz eğer, işte hep kendi çıkarlarını düşünen ve sadece kendisinin mutlu olmasını düşünen kişiler...

Bu kişilere o kadar acıyorum ki böyle düşünürken kendilerinin mutlu olacaklarını zannediyorlar ama bu doğru değil bu şekilde bir insan nasıl mutlu olabilir ki?

Bu insanlar kafalarına bir şeyi şartlarlar ve bunun olması için herşeyi yaparlar ancak şunu hiç düşünmezler bu yapacağım şey beni mutlu ederken başkalarını üzer mi? Ben mutlu olmak için başkalarına zarar verir miyim? İşte bunu hiç düşünmezler oysa gelecekte çok da mutlu olamayacaklarını bilseler acaba düşünceleri değişir miydi doğrusu merak ediyorum?

Ha bit de şu var kendi yaptıkları şeyin kendilerini mutlu ederken başkalarını mutsuz ettiğini bildiği halde bunu yapmaya devam edenlerde var aslında bu daha beter çok acınası bir durum hepimiz insanız ve birçok dileğimiz var daha doğrusu isteklerimiz her insan istemez mi bunları?

'Güzel bir ev, güzel bir araba, denize bakan bir daire, bilgisayar, tatil, en önemlisi de iyi bir gelecek'

Ama bunların hiçbiri insanları zorlamakla gerçekleşmez bunları istiyorum diye ısrar ederken bunu başkalarına yaptırmak değil de kendimize bir hedef koymak bence daha doğru olurdu. Hiçbirşey kolay kazanılmaz hele ki artık bu şartlarda biraz çabalamak lazım herşeyi başkalarından bekleyip mutlu olmak istediğimizi öne sürmememiz lazım. Çünkü herkes mutlu olmak ister ama bunlar için insanları zorlamak ve hep kendi mutluluğumuzu düşünmek hiç doğru değil çünkü bazen bu mutluluk başkalarına zarar verebilir... Sevgiler...
 
Toplam blog
: 46
: 1645
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Hayatı en güzel şekilde yaşamaya çalışan ve aynı zamanda ailesine de yaşatmaya çalışan biriyim........