Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '14

 
Kategori
Mizah
 

"Benyamin Netanyahu efendim! Benyamin Netanyahu!!!"

"Benyamin Netanyahu efendim! Benyamin Netanyahu!!!"
 

Bir İsrail'li bir gün falcıya gitmiş.
 
Falcı adamın falına baktıktan sonra; "Siz ileride İsrail için çok büyük bir kötülük yapacaksınız." demiş. 
 
Aşırı milliyetçi İsrail'li bu kehanetten çok etkilenmiş ve ülkesine zarar vermemek için intihar etmesi gerektiğine karar vermiş.
 
Kendisini bir trenin altına atmayı planlıyormuş ki; tren raylarının üzerinde, ezilmek üzere olan bir çocuğu farketmiş. 
 
Hemen koşmuş kahraman bir tavırla çocuğu kurtarmış. 
 
Ülkeme kötülük yapacaktım fakat şimdi yaptığım iyilikle kehaneti bozdum demiş kendi kendine... 
 
"Senin adın nedir yavrucuğum?" diye sormuş çocuğa. 
 
Çocuk da cevaplamış "Benyamin Netanyahu efendim! Benyamin Netanyahu!!!".
 
 
Toplam blog
: 77
: 603
Kayıt tarihi
: 28.12.12
 
 

Lisans, Serbest, Mesleki konular ve mevzuat değişiklikleri  ''İnsanın en büyüğü, en yüksek mevkid..