Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

13 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

*Bir başkadır benim memleketim...*

*Bir başkadır benim memleketim...*
 

** BU BAYRAK & BU TOPRAKLAR ** HEPiMiZiN


Merhabalar..!

<ımg height="80" alt="" src="http://www.hephaber.com/images/ads/f1e41d10c4f7d3c0a58cb6e2ea3ba98e.gif" width="80" border="0">


Bir başkadır benim memleketim...

* İzmir'imizle Van'ımızla, Sinop'umuz Hatay'ımızla,
Bir başkadır benim memleketim...

* Ege'si, Marmara'sı, Karadeniz'i ve Akdeniz'i ile
Bir başkadır benim memleketim...

* Nehirleri ırmakları, gölleri dağları ile
Bir başkadır benim memleketim...

* Ormanları ovaları, köyleri şehirleri ile
Bir başkadır benim memleketim...

* Batısı dogusu, kuzeyi güneyi ile
Bir başkadır benim memleketim...

* Türkiye'liyim ve guruluyum,
Bir başkadır benim memleketim...

* Türk'ü, Kürt'ü, Arap'ı, Laz'ı, Çerkez'i, Gürcü'sü ile
Bir başkadır benim memleketim...

* Boşnak'ı, Arnavut'u, Ermeni'si, Rum'u, Süryani'si ie
Bir başkadır benim memleketim...

* Müslüman'ı, Hiristiyan'ı, Musevi'si, Ateist'i ile
Bir başkadır benim memleketim...

* Bizler birer pırlanta gibi bir mozaiğin parçalarıyız
Bir başkadır benim memleketim...

* Bizler büyük bir Osmanlı imparatorluğu torunlarıyız,
Bir başkadır benim memleketim...

*
Bu bayrak ve bu toppraklar, hepimizin,
Bir başkadır benim memleketim...

*
Bu toprakların ve vatanımızın, bu mozaikleşmiş milletimizin
Kıymetini ve değerini her zaman bilmeliyiz...

* Çünkü burası " T Ü R K İ Y E " dir
Bir başkadır benim memleketim...

Birden çok çok duygulandım ve bunu yazmayı düşünüp, içimden hissederek, sizlerle paylaşmak istedim...

Sürçü lisan ettiysem, " AF OLA "

Sizlere bol bol sevgiler ve saygılar sunarım, efendim...

NECİP KÖNİ - ADANA / TR

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..