Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

"Bizim kız bizden kaçar, başını örter ..ıçını açar"

"Bizim kız bizden kaçar, başını örter ..ıçını açar"
 

www.gulguntuzun.com


İşte gelmeye çalıştığımız son nokta bence bu. AKP ve MHP kol kola verdiler ve bizim kaba yerlerimizi açmamız için uğraş veriyorlar. Canım ne gerek var ki bu kadar emeğe siz söyleseydiniz biz açardık.

Sıkıldım, bunaldım, daraldım, ay bana bir şeyler oluyor. Rüyalarımda havada uçuşan ipekli, desenli, çiçekli, böcekli örtüler uçuşuyor. Aman Allah’ım diyorum, fırlıyorum yataktan. Sonra acaba sakallı dede göründü mü, ay işaret mi geldi acaba kafanı kapa diye öyle yatakta düşünüp duruyorum. Acaba bu insanlara vahimi iniyor ne? Yine benim aklım gitti. Tövbe tövbe...

Bu kadar uğraştıkları şeyle ne elde etmeye çalıştıklarını kendi kalın kafaları biliyor mu acaba? Laiklik gitsin, Cumhuriyet yıkılsın diye mi tüm bu kendini bilmezlik. Yok artık diyorum başka bir şey demiyorum. Erbakan diyordu ya bir ara “Hadi oradan” diye. Kulakları çınlasın. Hoca bak senin ki Mesih çıktı. Akşam aldığı vahileri açıklarsa ileride hiç şaşırmamak lazım, zavallı iyice çıldırdı. Aklını almasın Rab’im insanın çok zor anacağım. Sonra otur uğraş. Atalarımızın dediği gibi; “Bir deli kuyuya taş atmış, kırk akıllı çıkaramamış”.

Soytarılık bu resmen başka da bir şey değil. Kim yıkacakmış Cumhuriyeti, kim getirecekmiş Şeriatı. Sıkıysa getirsinler de biz de görelim. Şeriat dedikleri şeyden haberleri var mı acaba. Öyle bir düzende yaptıkları hayasızlıkları örtmek için hangi maskenin arkasına sığınacaklar merak ediyorum. Yoksa Arabistan’da olduğu gibi, her türlü haramı, ayıbı, pisliği kapalı kapılar ardında mı yapmak istiyorlar. Hani ahlaksızlıkları yüzlerine vurulmasın diye. Sizin pisliğiniz suratınıza yansımış zaten. Allah rabbiyenizi silmiş yüzünüzden daha hala utanmıyorsunuz.

Ne uğraşırsınız dinle, ibadetle, örtüyle. Size mi kaldı bunca yüzyıldır Müslüman olarak yaşayan toplumun Müslümanlığını tartmak. Allah’a bu kadar inanıyorsanız Ona kendini eşit koşmanın günahından haberiniz yok mu? Kafamızı örtmüyoruz biz, neden örtmediğimizi de biliyor musunuz çünkü kafamız hava alsın istiyoruz. Hani atalarımız ne demiş “Ayağını sıcak tut, başını serin” bizde onların dediğini yapıyoruz. Ama biz, yetimin hakkını yemiyoruz, zina yapmıyoruz, insanlar açlıktan ölürken, dünya kıyamete doğru giderken, anaların karnında bebekler ölürken, düşmanla karda kışta savaşan Mehmetler ölürken....Biz Newyork’da ıstakoz yemiyoruz. Bizim çenemizi bağlayamazlar bizi susturamazlar. Neden mi çünkü biz namert değiliz de ondan. Kadın üzerinden dini istismar etmeye kalkanlar, etek giyip gezsinler de Taksim’de görelim onların erkekliklerini. Size kalmadı bizim başımızın örtüsü beyefendi. Biz biliriz neremizi örtmemiz gerektiğini. Siz önce kendi günahlarınız hesabını nasıl vereceksiniz onu düşünün sonra bizimkilerin tasasına düşersiniz.

Kardeşlerim, analarım, ablalarım lütfen birilerin sizin üzerinizden çirkince oyunlar oynamasına izin vermeyin. Lütfen Allah ile kul arasına kimsenin giremeyeceği, insanın dinini sadece Allah için yaşaması gerekliliğini ve her koyunun kendi bacağından asılacağını lütfen unutmayın. İnsan ahlakının kafasına örttüğü örtüde değil, kalbinde ve beyninde olduğunu da.

Üniversitelere kafasını kapatarak girmek isteyen arkadaşlarım, sizi ben çok iyi anlıyorum ama sakın sizi alet edip rant toplamaya çalışanlara güvenmeyin. Üniversite bir ibadet yeri değil. Orası ilim, bilim öğrenme yeri. İnanın oraya gelen kimsenin sizin kafanızdaki kılla ya ...ıçınızdaki donla ilgilendiği yok. Artık bu saçma sapan düşüncelerden vazgeçin. Başınızı örtün kimse buna bir şey demez zaten ama ne olur bunu olmazsa olmaz bir yaşam tarzı olarak benimsemeye çalışmayın.

Bu kadınlar için bir şeyler yapmamız gerekmiyor mu? Aydın olarak geçinenler. Onlara cahilliğin en büyük günah olduğunu anlatmamız gerekmiyor mu? Yaptıklarının kendi dinlerine değil, üç beş tane soysuza hizmet etmek olduğunu söylememiz, onlarla birlik olmamız, bu kadınlarımıza kızlarımıza bizim sahip çıkmamız gerekmiyor mu?

Ne olur bu salakça sürüp giden kavgaya taraf olmayın, taraf edilenin yanında olun.

 
Toplam blog
: 61
: 1378
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Sadece yazmayı seviyorum hepsi bu. ..