Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

"Blog Ödülleri 2009" da desteğinizi bekliyorum

"Blog Ödülleri 2009" da desteğinizi bekliyorum
 

Sevgili Dostlar,

"Blog Ödülleri 2009" adlı yarışma için oylama süreci bugün başladı ve 26 Nisan gününe kadar devam edecek. Ülkemizdeki blog yazarlarının, blog sayfalarının oylama yoluyla değerlendirildiği bu organizasyonda, bloglar pek çok farklı kategoride yarışıyor.

Naçizane bendeniz de “Kişisel Bloglar” kategorisinde, "Aydın'lık ve Sevinç'e Dair" başlıklı blogla finalistler arasına kabul edilmiş bulunmaktayım. Kategoride, tespit edebildiğim kadarıyla, tüm ülke genelinden tam 491 tane blog yazarı yarışmakta. Ve yine görebildiğim kadarıyla, Milliyet Blog ailesinden tek finalist benim. Kaçırmış olduğum bir MB yazarı dostumuz varsa da peşinen özürlerimi sunarım.

Değerli Dostlar,

Önümüzdeki 15 gün boyunca devam edecek olan bu oylama sürecinde değerli katkı, yardım ve desteklerinizi beklerim. Her e-posta adresinden tek bir oy kullanılabilmektedir. Oylarınızla, mail gruplarınızdaki arkadaşlarınıza yapabileceğiniz yönlendirmelerinizle, yazı ve önerilerinizle ve aklıma şu anda gelmeyen ama sizin uygun bulacağınız diğer yöntemlerle vereceğiniz destekler için şimdiden teşekkürler ediyorum.

Umarım Milliyet Blog camiasından bir blog sayfasını ve yazarını, orada temsil ettirebilmeyi başarabiliriz.

Aşağıdaki linkten direkt olarak oylama sayfasına ulaşabilirsiniz. Önce bir mail adresi ile sisteme kaydolmanız gerekmekte. Sonra da oyunuzu kullanabilirsiniz.


http://2009.blogodulleri.com/blog/aydin-lik-ve-sevinc-e-dair


Bu arada uzunca bir süredir yazılarımı yayınlamakta olan www.izmirlife.com sitesi de ana sayfasından geçtiği bir banner ile bana destek vermekte. Dileyen dostlarımız, oradan da direkt olarak oylama sayfasına ulaşabilirler. Bu vesile ile "İzmirLife" yetkililerine de, vermiş oldukları desteklerinden dolayı teşekkürler ediyorum.


 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..