Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

“Blog yazarı” arayan Efes Pilsen’in acelesi ne?

“Blog yazarı” arayan Efes Pilsen’in acelesi ne?
 

Kapağın altında ne ola ki?



“Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım!” konusu üzerine Blog’da ilk yazıyı Doktor Murat Hacıoğlu yazdı.

Ben de son yazıyı yazayım, diyordum.

Katılma süresi, 25 Nisan’da bitiyordu.

Bu ne demekti?

Süre, 25 Nisan Pazar günü saat 23.59’da doluyor.

Gel gör ki, Efes Filsen, süre dolmadan, sürenin dolduğunu yazmış sayfasına. Doğal olarak, ben de, yazımı yayına vermedim.

Bugün düşündüm!

“Taslak”ta duran “Son Dakika: ‘Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım!’ için öneri!...” başlıklı yazının başlığını değiştirmem gerekiyordu.

Başlığı değiştirdim; bulduklarımdan en yumuşağını başlık olarak seçtim.

*****

“Ne iş olursa yaparım!”

Bu, iş arayan, ama bir mesleği olmayanın, “Ne iş yaparsın?” sorusuna verdiği yanıt.

Amaç, iş bulmak olunca, işin “ne” olacağı önemli değil; ama işveren için öyle mi?

İşveren, işine yarayacak elemanı, o da, eleman gereksinimi varsa, alır.

Bizim, gariban da, “Ne iş olursa yaparım!”la kapı kapı dolaşır!

İş bulur mu, bulmaz mı, orasını bilemeyiz!

*****

Her işe talip olan/lar vardır; olacaktır da...

“Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım!” konulu bir yazı yazmakla yazar mı olunur?

Tek bir yazı!

Yazarlık, o denli basite indirgenecek bir kavram/ iş mi?

Duygularını/ düşündüklerini sözcükleri art arda sıralayarak yazmak yazarlıksa....

Okula giden, okulu yarıda bırakan, okuma yazma bilen herkes, birer yazardır!

*****

Kaç gündür Blog’un kapısı çalınıyor, Blogcular, “Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım!” sloganıyla çağrılıyor.

Süre, bugün doluyormuş!

O zaman size bir “Son Dakika” önerisi:

Blog’da yazanları, mademki, “Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım!” konulu yazı yazmaya çağıran, kafayı çekmiş gibi durmadan dönen reklam, Blog’da yazanlara bir çağrıysa, işte size “Son Dakika” önerisi:

Blog'da, değişik/ istediğiniz konularda onlarca/ yüzlerce yazısı olanlar var. Görevlendirin birkaç çalışanınızı, yazıları gözden geçirsinler, kim hoşa gidiyorsa, çağrıyı/ teklifi ona yapın!

Yoksa, Blog’da yazanlar, sonucu belki de önceden belli olan bir “yarışma”da, “figüran” olarak kullanılmış olur. Bu bakımdan, böylesi bir yarışmayı Blog’dan ciddiye alacakların varlığından kuşkuluyum.

“Son Dakika” önerisine ne dersiniz?

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..