Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '18

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
114
 

"Bu Bozgunculuk Merakı Nedir"

"Bu Bozgunculuk Merakı Nedir"
 

“Bu Bozgunculuk Merakı Nedir”
(Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan)

Seçilmiş tepe yöneticisi böyle diyor
Meydanlarda
Ben yanlış buluyorum bu söyleyişi
Gelişmişlik
Yanlışa yanlış doğruya doğru demeyi gerektirir
Bunca eğitimden geçmiş birisi olarak
Sayın Abdullah Gül
Gördüğü bir yanlışı söyleyemeyecekse
Pes vallahi pes yani
İslam Peygamberi Hz. Muhammed(Sav)
“Mümin kimse gördüğü yanlışı
Eliyle diliyle gönlüyle düzeltir” der
Sayın Gül’ün yaptığı bu
Evet, yalnızca bu
Bozgunculuk yapmak değil
Asla değil
Bunca yıl siyaset yapmış birisi olarak
Sayın Gül bozgunculuk merakı içinde görülmemiştir
Yakışmaz da zaten
Hem neden yapsın ki
Oturup kendisiyle kurduğu partiyi bozmak ister mi o
İstemez
Seçilmiş tepe yöneticisi şunu kabullenmeli artık
Dün dostum dediği insanların tamamını
Bugün çeşitli şekillerde dışlıyorsa
Bunda kendisinin de kusurlu olup olmadığını araştırmalı
Dost dediğin öyle olur olmaz işler yapmaz
Bir de şu
Sayın Gül KHK kararının ileride yanlışa alet olabileceğini söylüyor
Bu hakaret değil ki sadece bir düşünün demek bu
Bundan heyheylenmemek gerekir
Daha acaba mı diyerek konuyu bilen insanlara havale etmek gerekir
Son gün öğreniyoruz ki
Seçilmiş tepe yöneticisi Sayın Gül’ün 2019 da aday olacağından
Çekiniyormuş
Hadi canım sen de göreceksiniz Sayın Gül aday olmayacak
Aklı başında bir kimse
Bu koşullarda kalkıp aday olur mu hiç
Olmaz
Seçilmiş tepe yöneticisi bazı münafıkların oyununa geliyor belli
Onların yanlış yönlendirmeleriyle yanlış bakıyor olaya
Ben derim ki
Bu ülke yetişmiş insanlarla dolu
Çağır bunlardan bir kaçını konuş onlarla bu konuyu
En doğrusu çağır Abdullah Gül’ü konuş onunla
Bakalım seni yanıltanlar ne yapacaklar o zaman

Yapma tepe yöneticisi böyle yapma
Değiştir artık bu dostu düşman görme alışkanlığını
Dost dediğin dost kalır her zaman
Dost dostuna dostluktan başka bir şey göstermez
Sayın Gül’ü de böyle bil
Hem kendini hem Gül’ü üzme
Ülkeyi de böyle konuşmalarla germe
Germe ne olur germe
Bizim barışa kardeşliğe gereksinimimiz var
Gerginliğe barış bozuculuğa değil
Sağlıcakla kalınız


 

Abbas Oğuz bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Aslında R.T.E.nın çekincesi, 'kol kırılır yen içinde kalır'sözüne uyulmayıp sanki muhalefetmiş gibi karşısına eski yol arkadaşının çıkması ! Bugün başkanlık seçimi yapılsa bütün muhalefet ve de Akp.de ömrünün bittiğini düşünenlerin desteğini alacak olan A. Gül en az %60 la başkan olur. Bu da Akp.nin dolayısı ile R.T.E. nın hezimeti olur ki, nasıl tutuşmasın ki...

Fehmi Asna 
 03.01.2018 1:01
Cevap :
Haklı olabilirsin sevgili kardeşim... Ben aslında her şeye karşın ülkenin doğru yönetilmesini arzu edenlerdenim... Kim olursa olsun güzel hareket etsin doğru kararlar alıp uygulasın... Ülkede gerginlik yaratmasın bizi orta çağlara götürmeye çalışmasın yeter... İlginize sonsuz teşekkürler:)  03.01.2018 1:11
 

Onlarca yıldır siyasetin içinde olan ve en son cumhurbaşkanlığı makamına gelen bir insana söylenmemesi gereken sözler sarfetmek son derece yanlıştır.Mehmet Metiner'in Star Gazetesi'ndeki yazısında sayın Gül hakkında kulllandığı kelimeler oldukça çirkin...Fikrinize aynen katılıyorum dostum.Selam ve saygılarımla.

Abbas Oğuz 
 02.01.2018 13:33
Cevap :
İlginize sonsuz teşekkürler dostum Abbas bey:) Sağlıcakla kalınız:)  02.01.2018 19:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 859
Toplam yorum
: 4063
Toplam mesaj
: 118
Ort. okunma sayısı
: 215
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster