Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '18

 
Kategori
Müzik
 

"Bu Kalp Seni Unutur mu?"

"Bu Kalp Seni Unutur mu?"
 

Aslında başlığın günün anlam ve önemine uygun düşmesi tümüyle rastlantı. Sanem Hoca'mın anımsatmasıyla geçen ayki Müzikdaşlarım dizimde Fikret Kızılok'un olmadığını fark ettik. Ve onun muhteşem şarkılarını blog konusu yapmayı düşündüm. Başlık da öyle oluştu.

Yıllar geçse de üstünden / Bu kalp seni unutur mu? / Kader gibi istemeden / Bu kalp seni unutur mu? diye başlıyor. En canalıcı sözleri de şunlar: Bana aşkı veren sendin / Sonra alıp giden sendin / Yollarımız ayrı derdin / Bu kalp seni unutur mu? / Oysa düşlerim başkaydı / Birden bire yarım kaldı / Yaşanacak çok şey vardı / Bu kalp seni unutur mu? / Bu kalp seni unutur mu? / Bu kalp seni unutur mu?

Bir de "İki Parça Can"ı vardır ki Kızılok'un dinlemeye doyulmaz: Rüya bütün çektiğimiz / Rüya kahrım, rüya zindan / Nasıl da yılları buldu / Bir mısra boyu macera / Bilmezler nasıl aradık birbirimizi / Bilmezler nasıl sevdik / İki yitik hasret / İki parça can..

Kızılok'un şarkı sözlerini bulduğum sitede Kâzım Koyuncu'dan dinlemeye alıştığımız Gelevera Deresi'ne rastlayınca şaşırdım: Koyverdin gittin beni / Allah'ından bulasın / Kimse almasın seni / Gene bana kalasın / / Gelevera Deresi / İki dağın arası / Yüzünden silinmesin / Bıçağımın yarası…

Her üçü de ışıklar içinde uyusun, yıldızlar yoldaşı olsun.

 
Toplam blog
: 92
: 521
Kayıt tarihi
: 01.01.11
 
 

Milliyet Bloga taşınmam kolay olmadı.. Varlığını aşağı yukarı başlangıcından beri bildiğim bu dev..